Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2016

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Natsien hyysääjille lisätietoa asiasta.

Liian alleviivaava sarkasmi kääntyy itseään vastaan.

Hommahan on niin, että jos ei ole ns. antifasisti, niin sitten tulee automaattisesti "fasistin" leima otsaan. Analogia tässä on pelkkää aukkoa. Sillä perusteella mummoni, naapurin puolikuuro Hilma -leski ja meidän kummatkin koirat ovat fasisteja. Ja minä itse tietenkin, kun en jaksa kohkata kylillä pellenaamari päässä, iskulauseita huudellen.

Persut nyt ei lähde omiaan tuomitsemaan.

Takku.net on persujen valtaama?

Sivuiltaan:
Olemme kuitenkin kaltevalla pinnalla, jos alamme vaatimaan yleisesti sen tarkemmin erittelemättä ”äärijärjestöjen” kieltoa, sillä sen perusteella voitaisiin kieltää lähestulkoon mikä tahansa järjestö tai liike, mukaan lukien antirasismi ja antifasismi.
Oma lehmä, oja jne.

Koko aiemman keskusteluketjun aiheesta "ääriliikkeet" voisi poistaa. Nää jarnat on niin nähty ja kun on niin mukava syyskeli noin muuten, niin mitä sitä pilaamaan :)

Lait rangaistuspykälineen ovat jo olemassa, mutta aiemmat porukoiden riehumiset ja visiot vallankumouksista eivät tunnu olleen syitä pistää tikkua ristiin.

Eipä ainakaan saa lupaa lailliseen mielenosoitukseen. Tosin tällä kertaakin luvasta jotain oleellista unohtunut. Mutjoo, poliisi voisi ainakin hajoittaa nämä mielenilmaukset ja pistää koppiin.

Niin no eihän mielenosoitukseen lupaa tarvitse. Pitää vaan ilmoittaa poliisille 6 tuntia etukäteen missä aikoo Mieleään osoitella. Eikä nytkään olleet kerhonsa nimeä ilmoittaneet, jos se kielletään niin voivat vaan jättää lippunsa kotiin ja paasata samoja asioita muina miehinä.

Datanomi taisi haistella Marxilaiset tuulet ja leijailla tälle foorumille..

a) ikkunan särkeminen lienee lievimmästä päästä sen porukan touhuja. Puheitten mukaan yhteiskuntaa ollaan kaatamassa.
b) siellä tuskin oltiin hojottamassa assalla höpölappuineen tappaminen mielessä
c) pitääkö jonkun kuolla ensiksi anarkistien toimesta, jotta se porukka voidaan todeta vaaralliseksi? Riski siinä hulabaloossa on olemassa, nähtävissä jälleen ensi itsenäisyyspäivänä.

Kyllä ikkunan särkijöitä ja hengen riistäjiä pitää kohdella täsmälleen samoin.

Olen kanssasi eri mieltä tässä asiassa.
Hengen, varsinkin ihmishengen riistämisestä pitäisi tulla isompi sanktio kuin ikkunan rikkomisesta, mun mielestä.

Olen kanssasi eri mieltä tässä asiassa.
Hengen, varsinkin ihmishengen riistämisestä pitäisi tulla isompi sanktio kuin ikkunan rikkomisesta, mun mielestä.

Olen kanssasi samaa mieltä. Eikö tällä foorumilla ole ihmishenki enää minkään arvoinen?!

Onko tämä kuolemantapaus nyt pahempi kuin se Kajaanin henkirikos? Ainakin enemmän huomiota tämä on saanut.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.