maradona
Resistive User
SFS 6000-4-44.
On jännä! Juonenkäänteitä riittää, vaikka vasta kuvia katsonut..Sivunumeroimaton, mutta noin 2000 sivuinen opus. Tekijänä General motors ja kirjan nimi "92 Chevrolet Corsica/Beretta Service manual".
Yllämainittu etenee tasaiseen tahtiin. Mainio kokoelma.Viime päivinä olen lueskellut valikoiden sieltä täältä Christopher Hitchensin esseekokoelmaa Arguably.
Viime päivinä olen lueskellut valikoiden sieltä täältä Christopher Hitchensin esseekokoelmaa Arguably.
Osaatko heittää minkäänlaista paremmuusjärjestystä Hitchensin kirjoille vai onko kaikki tasaisen hyviä? Olen lukenut vain "Jumala ei ole suuri - miten uskonto myrkyttää kaiken" -kirjan ja oli sen verran mainio opus, että lisää vois hommata. Englanninkielisyys ei ole este.Eilen aloitin Christopher Hitchensin The Missionary Position - Mother Teresa in Theory and Practice
Hankala lähteä paremmuusjärjestykseen laittamaan varsinkin kun en koko tuotantoaan vielä tunne. Jos esseekokoelmat kiinnostavat niin tuo mainitsemani Arguably on varteenotettava vaihtoehto ja antaa hienosti kuvan Hitchensin laaja-alaisuudesta.Osaatko heittää minkäänlaista paremmuusjärjestystä Hitchensin kirjoille vai onko kaikki tasaisen hyviä? Olen lukenut vain "Jumala ei ole suuri - miten uskonto myrkyttää kaiken" -kirjan ja oli sen verran mainio opus, että lisää vois hommata. Englanninkielisyys ei ole este.
Our intellectual omnivore’s latest collection could be his last (he’s dying of esophageal cancer). The book is almost 800 pages, contains more than 100 essays and addresses a ridiculously wide range of topics, including Afghanistan, Harry Potter, Thomas Jefferson, waterboarding, Henry VIII, Saul Bellow and the Ten Commandments, which Hitchens helpfully revises.
Täytyypä kysellä kirjakaupasta jotta kuinka sujuvasti löytyy. Tuollaista esseekokoelmaa on aika kätevä lukea kun ei niin haittaa jos tulee välillä taukoja. Aika monipuolinen ja sanavalmis heppu oli Hitchens kyllä mitä olen youtubesta esiintymisiään katsellut.... Arguably ...
:ahem: Fiktiota ei viitsi yli yhtä kirjaa samaan aikaan lukea, mutta jokunen tietokirja menee ihan hyvin ja pari sarjakuvaa siihen sekaan.JPP todennäköisesti lukee kolmea kirjaa yhtäaikaa?
Aamulla ensimmäisenä pienet tasoittavat murolaatikkotekstit ja siitä se sitten lähtee... Ismo Leikola - LukeminenJPP on sekakäyttäjä. Arvasin kyllä, mutta en kehdannut kertoa. Nyt kun itse mainitsi, niin siitä uskaltaa puhua näin julkisesti.
uusi termi!Olen alkanut mosseilemaan,
:thumbup:Olen alkanut mosseilemaan, eli äänikirjat pauhaavat autossa. Matti Röngän tuotanto alkaa olla kohta kuunneltu (neljä , seuraavaksi teen tuttavuutta Sakari Koskiseen.
...Arguably...
Kyselin ja pistettiin tilaukseen.Täytyypä kysellä kirjakaupasta jotta kuinka sujuvasti löytyy.
Arguably a good choice!Kyselin ja pistettiin tilaukseen.