Liitytty lukijoihinPYYNTÖ TEILLE:
Blogimme sivun oikeassa reunassa on kohta ”Liity tähän sivustoon”, klikkaa sitä ja ilmoittaudu seuraajaksemme.
Jos sinulla on gmail-tili, niin klikkaa sieltä ”google” –liittymisvaihtoehdoksi.
Muista vahvistaa oman meilisi vahvistuslinkistä.
http://007travelers.blogspot.fi/
Noniin, se oli vaan viive. Nyt sähköposti ilmoitti uudesta jutusta.Kiitos liittyjille!
Täpätkää se JULKINEN lukija.
Muutoksia: Blogin nimi muutettu, kun vastaava löytyi jo.
Ulkoasu muutettu. Tsekkidokumenttiin lisätty kuvia ja knoppeja.
HUOM! Tällä hetkellä palveluntarjoajalla on jotain ongelmaa toiminnassa, jonka avulla blogin jutut saa tilattua suoraan omaan meiliin, eli uudet jutut eivät jostain syystä ilmesty tiedoksi. Siellä on kuitenkin nyt uusi dokumentti, yksi kokoelmadokumentti. Niitäkin tulee lisää. Sivusto kannattaa lisätä suosikkeihin, ja käydä itse tarkastamassa tilannetta. Tiedotan täällä ja FB:ssa uusista asioista myös.
Lisätty: RSS-syötteen tilausmahdollisuus. Toivottavasti se edes toimii.
http://007travelers.blogspot.fi/
Samis. Ja rehellisyyden nimissä, en digannut blokistakaan.Ei oo Veispuukkii.
Siihen en osaa sanoa mitään kun en ole lukenut kiinnostuksen puutteen vuoksi.Samis. Ja rehellisyyden nimissä, en digannut blokistakaan.
Siinä olis muuten valtiolle loistava säästökohde. Evirasta ja Valvirasta ainakin puolet pois virkoja. Ehkä jopa 3/4:nnestä. Aivan turhia byrokraatteja.Pistänpä tämmöisen blogipätkän sitten tänne, kostoksi.
Evira, olen tehnyt syntiä
*saa ruokamyrkytyksen*
Toivottavasti hän ei nyt pahastunut. Ei vain osu aihepiiri kiinnostuskeskiöön. Minulla ei ole myöskään alustaa, jolla linkkiä jakaa, saati kohderyhmää. Mutta lupaan kaivaa toicista blogin osoitteen edelleen jaettavaksi välittömästi, mikäli paikka tulee.Kaikkia ei voi miellyttää.
Blogi keskittyy 3 asiaan, 007-paikkoihin leffoista ja kirjoista, matkailusta yleensä; esitellään käymiemme kaupunkien nähtävyyksiä, ja lisäksi, olemme lisänneet knoppeja, 007-triviaa kulissien takaa.
Kanssaforumistia voi tietty auttaa myös jakamalla linkkiä, vaikka ei itse seuraisikaan. Joku muu voi olla hyvinkin kiinnostunut.
Työkavereille jakoon?Mutta lupaan kaivaa toicista blogin osoitteen edelleen jaettavaksi välittömästi, mikäli paikka tulee.
Peukut sitoutumisesta :thumbup:
Miksi melkein joka valokuvassa poseeraa jompi kumpi teistä tai molemmat?