Lukeeko F1-suuruudet tätä foorumia?

Porttilan Laki

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
555
Itse voisin pitää melko varmana, että Saari on käynyt. "Selostajien kukkasia"-topicissahan oli linkki jonnekin sivulle, jossa oli F1-kuskien kokonimet. Ja heti seuraavassa kisassa Saari oli sanomassa: "Heidfeldin oikea nimi on itseasiassa Nicodemus."
 

Tuomas_M

Well-known member
Liittynyt
5.3.2006
Viestit
146
Porttilan Laki sanoi:
Itse voisin pitää melko varmana, että Saari on käynyt. "Selostajien kukkasia"-topicissahan oli linkki jonnekin sivulle, jossa oli F1-kuskien kokonimet. Ja heti seuraavassa kisassa Saari oli sanomassa: "Heidfeldin oikea nimi on itseasiassa Nicodemus."
Busted! :idea:

Hah, nyt kaikki tarkkailee tarkasti selostajia ensi kaudella, katsotaan jäävätkö uudestaan kiinni. :ahem:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Porttilan Laki sanoi:
Itse voisin pitää melko varmana, että Saari on käynyt. "Selostajien kukkasia"-topicissahan oli linkki jonnekin sivulle, jossa oli F1-kuskien kokonimet. Ja heti seuraavassa kisassa Saari oli sanomassa: "Heidfeldin oikea nimi on itseasiassa Nicodemus."
Mä muistan juuri ton saman. Siitäpä epäilyni tässäkin toikissa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Muistankohan ihan väärin, mutta jonkun signature täällä on ollut jotain että: "Kerran luulin olevani väärässa jne...". Mielestäni Oskari Saari sanoi sen jossain viime kauden kisaselostuksessa ihan sanasta sanaan. Muistaako kukaan muu tällaista tapausta?
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Darren sanoi:
Muistankohan ihan väärin, mutta jonkun signature täällä on ollut jotain että: "Kerran luulin olevani väärässa jne...". Mielestäni Oskari Saari sanoi sen jossain viime kauden kisaselostuksessa ihan sanasta sanaan. Muistaako kukaan muu tällaista tapausta?
Nyt kun mainitsit niin muistan seuraavaa. Jossain kisassa hän todellakin sanoi noin ja sitten yritti hekotella siihen perään. Tarkempaa muistikuvaa ei tällä hetkellä löydy
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Darren sanoi:
Muistankohan ihan väärin, mutta jonkun signature täällä on ollut jotain että: "Kerran luulin olevani väärässa jne...". Mielestäni Oskari Saari sanoi sen jossain viime kauden kisaselostuksessa ihan sanasta sanaan. Muistaako kukaan muu tällaista tapausta?
Tosin sanonta on jo vuosikymmenten takaa, mutta ei kannata tarrautua ihan pikkuseikkoihin.

Ehkä varsin paljastavaa olisi, jos selostaja toteaisi mekaanikkojen jaskanneen, kun ...
 
Ylös