Lopeta nyt tuo pellenä olo. Loma on loma, vittu.
Hervantaanko tässä pitäisi kahdeksi viikoksi mennä sortsit jalassa :mad_old:
Tuohan on ihan loistava ajatus. Tukisit samalla sSuomen kansantaloutta Intian kansantalouden asemasta.
Lopeta nyt tuo pellenä olo. Loma on loma, vittu.
Puheet on puheita. Onneksi on niin fiksua kansaa, että väkivaltaa ei ainakaan median mukaan hirveästi käytetä. Verrataan vaikka venäjään, jossa esim. futis matseissa mustia pelaajia heitetään banaaneilla ja katsomo tekee apina ääniä. Niin ja homoja hakataan valtion hyväksymänä.
Mutta onhan tuon Abun juttu kaikkea muuta kuin täydellinen totuus tästä maasta.
Mä ihmettelen, että mitä pirun lisätodisteita tarvitaan huomaamaan se, että täällä on huomattavan iso sakki, joka projisoi vihansa ulkomaalaisiin. Onhan se nyt saatana nähtävillä ihan joka paikassa ja kuultavissa keskusteluissa ihan missä vaan.
Kerro toki esimerkkejä.
Ahvenjärvelle (vai mikä se oli) ongelle :thumbup:
Mutta onhan tuon Abun juttu kaikkea muuta kuin täydellinen totuus tästä maasta.
Minusta on teinien juttuja tuollaiset "suomi on paska maa - ulkomailla kaikki on paremmin" pölinät.
Ja kaiken lisäksi se on muka "edistyksellistä" haukkua omaa pesää.
Suomi on yksi maapallon parhaita maita ja kansoja mutta siitä ei saa olla ylpeä missään mielessä koska heti *natsi*.
Ai siellä on valtiolla joku homojenkurmootusohjelma. Homofobiaan syytä voisit etsiä kirkon puolelta.
Olen joskus ajatellut että oliskohan pisneksen tynkää teettää "Komisario Koskela" -toureja turisteille.
Tuo nyt ei ollut vastaus ensinkään. Ihan tosissani kysyin.
Mikä vitun täydellinen totuus? Sano yksikin juttu, joka on täydellinen totuus tästä maasta? Niinpä. Sullekin kyllä kelpaa kehu ja perseennuolenta, mutta kritiikkiä kun tulee niin ei käy koska *täydellinen totuus*. Siinä sun täydellinen totuus.
Edistyksellistä just joo kenenkähän mielestä? Ja *natsi* -kortti! Mistä sä noita olkinukkeja oikein vetelet?
Olis. Mut voit roolittaa siihen ryyppyjengiin siellä metsässä.
Valtiota ei siellä hirveästi kiinnosta noi homojen hakkaajien ruotuun laitto. Oletko eri mieltä?
Paina, paina!
Mä ihmettelen, että mitä pirun lisätodisteita tarvitaan huomaamaan se, että täällä on huomattavan iso sakki, joka projisoi vihansa ulkomaalaisiin. Onhan se nyt saatana nähtävillä ihan joka paikassa ja kuultavissa keskusteluissa ihan missä vaan.
Tää ei vaikuta sun klapisavottoihin tai muuhun millään muotoa. Pidetään nyt tässä mittasuhteet kohdallaan ja asiat asioina.
Ei mulle ole asiasta kovin kummosta mielipidettä, mutta Veli Itäläisellä vois olla.
http://fifi.voima.fi/blogikirjoitus/2009/kesakuu/homoelamaa
Aika paska maa.
Muistaakseni täälläkin kaasuteltiin pride-sakkia.