Luuranko kaapissa

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Nyt kolisee.

Onko sinulla luurankoja? Jokaisella on. Myös sinulla.

Avaan pelin. Olen blues-mies. Luihin ja ytimiin. Suomi-iskelmässä on kuitenkin eräs artisti, joka saa polvilleen.
Hänen nimensä on Kaija Koo.

Kaija tuli pinnalle 80-90- lukujen taittuessa. Seurustelin silloin erään Heidin kanssa. Heidi oli Kaijan täydellinen kaksoisolento. Pidin Heidiä tavattoman kauniina. Pidin myös Kaijaa. Kauniina. Pidän edelleen.
Heidin myöhemmistä vaiheista ei ole tuoksua. Tiemme erosivat erittäin ikävissä tunnelmissa Vääksyn yhteiskoulun pihalla Koulukujalla. Huutoa. Puolin ja toisin. Minulle paikkakunnalla ikävä maine. Syyttä. Heidi levitti perättömiä asioita.

Mutta Kaija Koo. Ei voi mitään. Saatana. Kaunis ja osaa laulaa. Muistuttaa noista ajoista.

Toinen. Dean R. Koontzin, Stephen Kingin ja Alistair McLeanin tuotanto on kolahtanut. Sydäntä lähellä, kuten sanotaan. Vastapainoksi omistan Mauri Sariolan koko tuotannon. Miksi? En osaa selittää. Eihän ne hyviä ole. Silti niihin tulee jopa palattua. Silloin tällöin.

Kolmas. Seuraan silloin tällöin naisten pesäpalloa. En pidä sitä urheiluna. Seuraan.

Luurangot. Sinulla on niitä. Kaivele ja kerro.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kerran vuodessa pitää katsoa Paluu tulevaisuuteen trilogia läpi, kuten myös Die Hard2 ja Taistelutoverit. Salaa pidän Anne Mattilasta.:eek:
 

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Elokuvat. Ihmeellinen suosikkini on Hana-Bi – tulikukkia. Jumalauta mikä elokuva. Oikeasti. Tuli nuha.
 

Örfil

Guest
Olen oikeasti Aadolf Hananen Keikyän Suoliojalta ja kaapissani on ilmakivääri.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tykkään laulella kitaran kanssa vanhaa Mambaa ja Neon 2:a.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Luuranko kaapissa tarkoittaa häpeällistä asiaa josta ei halua puhua. Luuranko kaapissa ei tarkoita asiaa josta puhuu vapaaehtoisesti jonkun siihen kehottaessa.
Mitä tulee itseeni, eipä tule mieleen tekemääni tyhmyyttä, josta en sopivassa tilanteessa/ympäristössä olisi valmis keskustelemaan.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2189
Kerran vuodessa pitää katsoa Paluu tulevaisuuteen trilogia läpi, kuten myös Die Hard2 ja Taistelutoverit.:eek:
Mitä luurankoja nämä nyt ovat :eek:? Jos minulta kysytään - mitä ei luonnollisestikaan kukaan tee - niin jokaisen pitäisi katsella noi ainakin kerran vuodessa läpi. Mutta olenkin tämmöinen...
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Luuranko kaapissa tarkoittaa häpeällistä asiaa josta ei halua puhua. Luuranko kaapissa ei tarkoita asiaa josta puhuu vapaaehtoisesti jonkun siihen kehottaessa.
Mitä tulee itseeni, eipä tule mieleen tekemääni tyhmyyttä, josta en sopivassa tilanteessa/ympäristössä olisi valmis keskustelemaan.
Niinpä, eihän se mikään luuranko kaapissa enää ole, jos sen täällä paljastaa.
On juttuja joita en paljastaisi edes pullopostissa.
 

Örfil

Guest
Minä kyllä paljastin luurankoni kaapissa, mutta tein sen metaforan avulla. Siinäpä TEILLE VÄHÄN MIETITTÄVÄÄ!
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Itsekin miellän luurangot kaapissa ehkä joksikin vähän muuksi kuin noloiksi suosikeiksi, mutta noh…

Oman "guilty pleasures" -listani kärkipäästä löytyvät ainakin Austin Powers -elokuvat. :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itse käsitän kaapissa oleviksi luurangoiksi kaapissa olevat luurangot. Mulla ei oo sellaisia. Kaapissa.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Ette nyt ihan hiffanneet mitä upseerismies kertoi.

Itselläni ei luurankoja ole. Exätkin ovat saaneet jatkaa elämäänsä.
 

Örfil

Guest
Ymmärsin, se oli kompa. Kaija Koo on kaukana luurangosta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tykkään joskus kuunnella musiikkia.
Mietin pitkään että olisinko tehnyt kakkosnikin tätä paljastusta varten, mutta menköön nyt ykkösnikillä. Ajatelkaa mitä ajattelette.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Palaan tähän toikkiin kun olen sopivassa humalassa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kävin aikoinaan katsomassa Titanic-elokuvan elokuvateatterissa äijäporukalla. Uijui, tulipas julma luuranko sieltä! Oikein piti tsempata, että uskalsin paljastaa.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Kerran vuodessa pitää katsoa Paluu tulevaisuuteen trilogia läpi, kuten myös Die Hard2 ja Taistelutoverit. Salaa pidän Anne Mattilasta.:eek:
Jaa. Et kehtaa siis kertoa kenellekkään, että katsot kyseisiä leffoja? Mitäs hävettävää noissa on? Olen ymmärtänyt "luurankoja kaapissa" olevan sananparsi kuvaamaan asioita joita ei ikinä kehtaisi kertoa eteenpäin.
 
Ylös