Lyhyt urheilutiva

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tämmöinen pikainen tuli mieleen, kun katsoin YLE 1:kkösen urheiluruudun naispurjehtijoista kertovaa osiota. Siis siinä missä yksi tytöistä kävi matkan varrella puskapissillä ja sieltä kyykystä moikkaili kameralle.

Mikä biisi ja kenenkä esittämä soi taustalla?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
The Clashin London calling
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Katsoin uudestaan sen kahden sekunnin pätkän ja tunnistin kyllä biisin siitä, mutta en saa päähän nimeä sitten millään. Auttaako jos vihellän???
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24226
Sijainti
lappeen Ranta
Katsoin uudestaan sen kahden sekunnin pätkän ja tunnistin kyllä biisin siitä, mutta en saa päähän nimeä sitten millään. Auttaako jos vihellän???
Mahtaneeko netistä löytyä mistään sitä pätkää? Ei tainnut olla se "zingut zingut zingut tättärää" -kappale kyseessä?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mahtaneeko netistä löytyä mistään sitä pätkää? Ei tainnut olla se "zingut zingut zingut tättärää" -kappale kyseessä?
Se on se brittiränttätänttäpändi 80-luvulta, joka hoilaa kertosäkeessä jotain one two tree four jne...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24226
Sijainti
lappeen Ranta
Se on se brittiränttätänttäpändi 80-luvulta, joka hoilaa kertosäkeessä jotain one two tree four jne...
Mulla tulee brittiränttätäntästä ekana mieleen Status Quo, mutta se tuskin on tässä tapauksessa kyseessä. Kun kaikkihan sen tunnistaisi, kai.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24226
Sijainti
lappeen Ranta
Tota kappaletta on tullut joskus kuunneltua siskon äänittämältä kasetilta. Ei kyllä tule esittäjä mieleen nyt.

edit. JayR oli nopeempi. Eikä sisko Tom Robinsonia mulle muistaakseni ole äänittänyt eli jostain muualta olen kappaleen kuullut.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös