Sennaa kehuttiin ylivertaiseksi antamansa palautteen suhteen, hän pystyi painamaan mieleensä todella yksityiskohtaisesti kaiken ajaessaan tuntemansa. Esimerkkinä on usein käytetty sitä, että kysyttäessä Ayrton pystyi kertomaan auton bensiininkulutusnäytön arvot desimaalin tarkkuudella eri puolilla rataa.
Luulin, että täällä kysellään mielipiteitä nykyisistä testikuskeista, mutta ihan hyvä näinkin .
Vähän hankala tuota on kuitenkin sanoa kun ei testejä pääse niin tarkkaan seuraamaan. Senna ja M. Schumacher ovat/olivat minun käsitykseni mukaan aika hyviä antamaan palautetta ja kovia tekemään työtä varsinkin jos auto ei ole tarpeeksi nopea. Jarno Trullista olen kanssa kuullut, että hän huomaisi hyvinkin pienet muutokset autossa. Ihan pelkästään testikuskeista tulee ensimmäisenä mieleen Luca Badoer, ilmeisesti mies tekee ihan hyvää työtä kun Ferrari on hänen palveluksiaan jo muutaman vuoden muistaakseni käyttänyt.
Varmaan tärkein testikuskin ominaisuus on, että pystyy ajamaan tasaisia kierroksia monta peräjälkeen. Siitä inssit voi jo aika hyvin päätellä säätöjen muutoksia. Tähän luulisi pystyvän kaikki huippukuljettajat. Kovalaisen Heikki kerkesi kehasemaan Alonson palautetta päiväkirjassaan. Harvemmin kantautuu mitään erikoisen huonoja tai hyviä palautteita insinööreiltä kisakuskien testitaidoista meidän korviin.
Panista on tietääkseni kehuttu myös kovasti, ja McLarenilla oltiin suuresti pettyneitä Panisin lähdettyä mestaruusvuosien jälkeen takaisin kisahommiin!