Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Ikuinen kysymys, josta voisi väitellä ikuisuuksia: Mac vai PC... vai joku ihan muu...
Jos vertailukohtaa hakee niin mac on vähän niinkuin naisten käsilaukku ja pc urheilukassi.PC. Jos joku haluaa ostaa ylihinnoiteltuja design-omppukoneita yhteensopivuusongelmineen, niin siitä vain.
Paitsi että nykyisin PC nimityksellä tarkoitetaan juurikin Ikkunoita.(siis Windows PC, Mac on myös pc eli henkilökohtainen tietokone) PC:ssä voi olla käyttöjärjestelmänä OS X tai Windows tai linux tai joku muu.
Missäs noin on määritelty? Eiköhän se itse masina ole PC edelleenkin, jos käyttiksenä on unix tai windows. (tai esim. linux).Paitsi että nykyisin PC nimityksellä tarkoitetaan juurikin Ikkunoita.
Tätä olin kyllä kirjoittamassa, mutta sitten vime hetkillä muutin ajatuksiani... :doubtful:Missäs noin on määritelty? Eiköhän se itse masina ole PC edelleenkin, jos käyttiksenä on unix tai windows. (tai esim. linux).
Okei. Se mun sanobikone himassa ja täällä duunissa kuitenkin toimii ilman mitään ATK-tukea ja pelkoa viruksista tai muusta paskasta, mitä on joka ikinen kerta riesana, kun PC:tä käytän.mac pellet on sanobiPelleja !
Seiska on bannissa sen Lordi-jutun takia!Itse käytän Windows Seiskaa ja olen tyytyväinen.
che???Seiska on bannissa sen Lordi-jutun takia!
Eikä ole. Pitää vaan kääntää monitori väärinpäin.Seiska on bannissa sen Lordi-jutun takia!