kouvotsvoni
Banjottu
Eurosport ei hirviän kallis ole täällä. 30€/v kanavakorttiin kuuluu ja National geographic siihen päälle (ja pari muuta).Harmi, että nuo tulevat vain Maxulliselta. Lentomäessä meininki on ihan erilaista suurmäkiin verrattuna.
Eurosport ei hirviän kallis ole täällä. 30€/v kanavakorttiin kuuluu ja National geographic siihen päälle (ja pari muuta).Harmi, että nuo tulevat vain Maxulliselta. Lentomäessä meininki on ihan erilaista suurmäkiin verrattuna.
Katsomosta on yleensä tullut nuo MAXinkin kisat ilmaiseksi. Kannattaa tsekata jahka tulisi nytkin.Harmi, että nuo tulevat vain Maxulliselta. Lentomäessä meininki on ihan erilaista suurmäkiin verrattuna.
Itse Nykänen kuulemma joskus 1988 tai 1989 käski bussissakin Puikkosta pois "mestarin paikalta". no Puikkonen ei suostunu ja Matti alko mököttämään.Takerrun eli suorastaan liimaan itseni tähän. Minä usko, että Harri Olli tulee koskaan saamaan päänsä kuntoon. Tulee aiheuttamaan - jos huipulla on eli hyppy kulkee - aina jonkun sortin skandaaleja käyttäytymisensä takia. Ihan kaikki rattaat eivät taida pojalla pyöriä.
Minä en välttämättä haluaisikaan edes katsella Matti2:sta mäkimaajoukkueessa.
Pahimmillaan yksi mies voi viedä koko joukkueen pasmat sekaisin ja skandaaleja hyppy/hiihtourheilussa on nähty ihan tarpeeksi.
Miten luotat Simon Ammanniin? Molemmat ovat syntyneet 1981.Mä en kyllä ihan täysin luota Hautamäkeen. Niinku tuttavani kapakas totes "hänen varaansa en laske kyllä enää mitään". Tarkotti että parhaat vuodet auttamatta takanapäin,
Eiköhän tää ole Morgin kausi? Mutta Ammann ja Hautamäki voivat hyvinki ottaa mitalit molemmista henk.kohtasista kisoista Oslossa. Saa nähä millaset on olot Oslossa.Miten luotat Simon Ammanniin? Molemmat ovat syntyneet 1981.
-Edit- Ja Adam Malysz on Ahosen kanssa saman ikäinen.
Epäilemättä tämä on Morgin kausi. Jos siis tarkoitit Hautamäkeen luottamisella sitä, että hän toisi MM-kultaa, niin eipä taida luottaa kovin moni muukaan. Mutta tasaisen hyvä mies on kuitenkin ollut, eikä yksi heikompi Bishofshofenin hyppy sitä miksikään muuta. Mutta niitä samoja sijoja Morgin takana on kärkkymässä monta muutakin.Eiköhän tää ole Morgin kausi? Mutta Ammann ja Hautamäki voivat hyvinki ottaa mitalit molemmista henk.kohtasista kisoista Oslossa. Saa nähä millaset on olot Oslossa.
http://live.fisski.com/live3010.htmHarrachovissa niin huono sää, että karsinta on siirretty. Hyvää mainosta mäelle tulevaisuutta ajatellen. :jaska: