Lunssila
Well-known member
-onko teille tehty mahalaukun tähystystä tai suolistotähystystä? Jos on, niin miksi ja mitä ilmeni?
EI OLE
-onko teille tehty mahalaukun tähystystä tai suolistotähystystä? Jos on, niin miksi ja mitä ilmeni?
Voi vittu tää on oksettava toikki. Hyi saatana.
Eikös se ole muuten sama laite, joka niellään ja ahdetaan perseeseen?![]()
Mutta karmeaa on silti lukea muiden kokemat jutut. Etenkin JA:n puheet.
Minä en tähän edes viitsi vääntämään jotain hullua juttua. Muistelisin, että nuoruutena nenäni kautta on pistetty letkua ja mitään muistoa pois ottamisesta ei ole. Uskoisin, että tällä 72:lla on ignoressa minut.
Mutta karmeaa on silti lukea muiden kokemat jutut. Etenkin JA:n puheet.
Mulle on myös tehty nenän kautta tähystys, silloin puudutettiin.
-tiedoksi: mulla ei ole kukaan ignoressa, ei ole koskaan ollutkaan. Miksi niin ajattelit, että sinä olisit?
En tiedä, kai siksi, että olen aiheuttanut paheksuntaa monille mutta pitäähän tässä paksunahaisempi olla, että sietää mitä minä tuon kirjoituksena.
Aijaa? No en oo koskaan aatellut noin, kai mulla on sitten tarpeeksi paksu nahka.
Tarkista poraamalla nahan paksuus?
Riippuu nopeudesta ja poran suuruudesta. Kallonporauskin vois toimia selvitettäessä kovakalloisuutta.Kauanko tarvii kyynelehtiä, jotta nahan paksuus on varmistunut?
Riippuu nopeudesta ja poran suuruudesta. Kallonporauskin vois toimia selvitettäessä kovakalloisuutta.