Maikkari mokailee oikein urakalla F1-digilähetysten osalta!

• Viestiketjun aloittaja logo
  • Aloituspäivämäärä

logo

Member
>Perjantain lätkäottelu menee jatkoajalle...

Miksi helv* lätkän jatkoaika siirrettiin MTV3+ kanavalle kun noita jatko-aikoja varten on tehty MTV3+ extra kanava! :confused:

Tuon siirron seurauksena F1+ lisäpaketin lähetykset siirtyivät eteenpäin ja kaikenlisäksi maikkari sähläsi salausten kanssa joten F1+ studio jäi näkemättä!

Maikkari on muutenkin sählännyt salauksien kanssa (varsinkin HTV:n verkossa) sillä torstain "Inside GP" lähetyksestä pystyi katsomaan 5 minuuttia alusta ja sekin oli mosaiikki kuvaa (jonka jälkeen näytettiin 25 min mustaa ruutua). No ajattelin katsoa uusintana ko. lähetyksen, mutta Maikkari osasi jälleen pilata lähetyksen sillä kuva tilttasi minuutin välein ja 15 minuutin kohdalla näkyviin tuli pitkäksi aikaa vain musta ruutu!

:jaska:

Joni

Well-known member
Tähän asti mulla on kaikki toiminu kaikki ok ;)

Ja asun Vantaalla :)

Edit: Joo kyllä se oli perseestä että piti siirtää mtv3+ eikä mtv3+ extralle! :jaska: :mad_old:

logo

Member
Onko sulla kaapeli- vai terrestrial digiboxi?

Pete

Well-known member
Sijainti
Oulu
Tuo digisysteemi toimii yhtä luotettavasti kuin McLaren tällä hetkellä. Eilistä lätkäottelun loppua ei näkynyt plussalta, koska samaan aikaan pyörinyt f1-ohjelma oli "päällekkäin" lätkän kanssa.

http://koti.mbnet.fi/~spelman/mtv3+/05.jpg

FO110K

Banned
eli ei kannata ostaa maikkarin mokia + kortilla.... ;)

Imola

Formula Guru
Sijainti
2882 km Imolasta
Täällä Soneran kaapeli verkossa oli ainakin perjantaina ongelmia mtv3+ kanssa ekalla harjoitustunnilla (puolet jäi näkymättä).
ja torstain Behaind gran prix alussa oli kovasti pikselöitymistä.

Perjantaina oli pimeänä muitakin maksukanavia ei kuitenkaan kaikki.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia, ei jääkiekon eikä formuloiden kanssa. Toki jääkiekko olisi pitänyt siirtää extralle, mutta eipä tuo minua haitannut.

Kaikki lähetykset ovat näkyneet antenniverkosta. Jos teillä on kaapeliverkossa ongelmia, niin olisi syytä osoittaa sormella sinne kaapeli-tv-operaattorin suuntaan.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mulla oli ongelmia pe:na Humaxin boksin(kaapelissa) kanssa kun formulat ei näkyny aamupäivällä ja siihen auttoi kun palautti tehdasasetukset ja sen jälkeen haki uudestaan kanavat.. ja näin neuvottiin Netikan help deskissä, eli kiitokset sinne. ;)

Viimeksi muokattu:

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Täällä digiboksin resetointi sähköjohto irrottamalla on yhtä tuttua rutiinia kuin PC:n resetointi system errorin jälkeen. Kaapeliverkko HTV. Tosin tänä viikonloppuna on plussa toiminut jo hieman paremmin.

Imola

Formula Guru
Sijainti
2882 km Imolasta
Mulla Finlux 420 c.
Kyllä on vielä näissä digilaitteissa paljon parannettavaa verrattuna analogiseen. Ainoastaan kuva on parempi.

oldez

Well-known member
logo sanoi:
Miksi helv* lätkän jatkoaika siirrettiin MTV3+ kanavalle kun noita jatko-aikoja varten on tehty MTV3+ extra kanava! :confused:
Ei ole kuin MTV3 ja MTV3+ .. Mikä helvetti sitten on MTV3+ extra?

jimpo

Well-known member
Voi keleksi!

Jätin Salora 420:n nauhottamaan, niin olihan mennyt taas jumekseen, yhtäkkiä kesken ajojen ruutu pimeeksi ja siitä ei toipunut. Ainoastaan töpseli seinästä korjasi asian. Ja muilla kanavilla ongelmaa ei ole.

Ala nyt tuotakin sitten pallottelemaan taas salora - MTV - kaapeliyhtiö välillä. Pitää nauhottaa perus kohinapuolelta mainosten kera sitten ilmeisesti, pertskeles.

öö ruz

Speed for ever
Mistähän johtuu että mun Salora- boxi (kaapeliverkossa, jos sillä merkitystä) niin siellä tulee aina sama punainen auto voittajaksi.
On tullut jo kolme kertaa. Onkohan siinä joku viimevuoden päivitys tai jotain. Huoltoon se on vietävä.

Midas

Member
öö ruz sanoi:
Mistähän johtuu että mun Salora- boxi (kaapeliverkossa, jos sillä merkitystä) niin siellä tulee aina sama punainen auto voittajaksi.
On tullut jo kolme kertaa. Onkohan siinä joku viimevuoden päivitys tai jotain. Huoltoon se on vietävä.
Mulla ihan sama juttu. Ei auttanut viimeksi sähköjohdon irrottaminen seinästäkään. Aiheutti vaan sen, että yksi auto syttyi liekkeihin kisan alkumetreillä :confused:

McMike

Guest
Auttaisikohan asiaa, jos hävittäisitte ne digi jutut pois ja palaisitte takaisin vanhaan kunnoliseen ja hyväksi ja luotettavaksi havaittuun analogiseen systeemiin. Voisi Mäccikin päästä jopa maaliin asti seuraavassa lähetyksessä.

Analogiapuolella ei juuri häiriöitä ole esiintynyt. On ollut mukava lukea ja kuunnella toisten kokemuksia digin toimivuudesta ja niiden perusteella en varmaankaan tule hankkimaan kyseistä laitetta pitkään aikaan. Sitten jos joskus saavat ne toimimaan kunnolla, niin ehkä sitten olisi aika siirtya digin käyttäjäksi.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
McMike sanoi:
Auttaisikohan asiaa, jos hävittäisitte ne digi jutut pois ja palaisitte takaisin vanhaan kunnoliseen ja hyväksi ja luotettavaksi havaittuun analogiseen systeemiin. Voisi Mäccikin päästä jopa maaliin asti seuraavassa lähetyksessä.

Analogiapuolella ei juuri häiriöitä ole esiintynyt. On ollut mukava lukea ja kuunnella toisten kokemuksia digin toimivuudesta ja niiden perusteella en varmaankaan tule hankkimaan kyseistä laitetta pitkään aikaan. Sitten jos joskus saavat ne toimimaan kunnolla, niin ehkä sitten olisi aika siirtya digin käyttäjäksi.
Mulla ainakin on ollut analogia puolellakin samoja ongelmia kuin Midaksella ja Öö ruzilla. Aina sama punainen auto on paalulla, saapuu ensimmäisenä ruutulipulla ja sama harmaa auto posahtaa heti kisan alussa. Mistähän tämä johtuisi? Ilmeisesti koittavat tällä tavalla saada lisää katsojia Digitaaliselle puolelle, mutta ei juoni oikein toiminut kun digipuolella on ollut lähetyksien kanssa muuten ongelmia.