Maikkari mokailee oikein urakalla F1-digilähetysten osalta!

• Viestiketjun aloittaja logo
  • Aloituspäivämäärä

Aeuk

Well-known member
Ei tämä välttämättä täysin tähän ketjuun liity, mutta enpä jaksanut uuttakaan ketjua perustaa mokoman vuoksi ...

Alkoi huvittamaan kun luki maikkarin nettisivuilta uutisen "Salo vastaa kysymyksiin". Ensin paksunnetulla tekstillä pääuutistekstissä kerrotaan ajankohta milloin Salo on vastailemassa studiossa MTV+ puolella jne ... sitten seuraava kappale, ei paksunnettu & ensimmäinen "asiakappale" menee näin :

" Kysymysten lähettäminen on maksutonta. MTV3+:n F1-lähetysten katseleminen on maksullista. "

Ja sitten seuraava asiakappale ...

:D :p

Onko tuokin ilmaisu keino houkutella porukkaa +:lle? Ensin hypetetään: Kysymysten lähettäminen on maksutonta (!!111) ... :tongue:

Joni

Well-known member
Aeuk sanoi:
Ei tämä välttämättä täysin tähän ketjuun liity, mutta enpä jaksanut uuttakaan ketjua perustaa mokoman vuoksi ...

Alkoi huvittamaan kun luki maikkarin nettisivuilta uutisen "Salo vastaa kysymyksiin". Ensin paksunnetulla tekstillä pääuutistekstissä kerrotaan ajankohta milloin Salo on vastailemassa studiossa MTV+ puolella jne ... sitten seuraava kappale, ei paksunnettu & ensimmäinen "asiakappale" menee näin :

" Kysymysten lähettäminen on maksutonta. MTV3+:n F1-lähetysten katseleminen on maksullista. "

Ja sitten seuraava asiakappale ...

Onko tuokin ilmaisu keino houkutella porukkaa +:lle? Ensin hypetetään: Kysymysten lähettäminen on maksutonta (!!111) ... :tongue:
Juuh aika hauska on. :D

Joni

Well-known member
Tääkin menee hieman offtopic mutta oli hauskaa taas nähdä kun Mika Salo valitteli entistä Sauber talliaan. :D

Sasha: Minkälainen mies Peter Sauber oli?
Salo: Saanks mä sanoo? Siis ihan mulkku.Siis se aijä oli ihan pelle ja mä en kestäny lainkaan olla siinä tiimissä ja siks mä lähin.

En nyt muista tarkallee mitä Salo sano sen jälkeen mutta jotain että Peter Sauber valitti aina kuskeilleen eikä muille.
:D

öö ruz

Speed for ever
Perkele mulla ei sunnuntaina näkynyt koko lähetys, miksiköhän? Hyvä puoli oli kyllä aina kun oli mainokset ja tapahtui jotain. Jokatapauksessa valitus lähtee maikkarille.

Joni

Well-known member
öö ruz sanoi:
Perkele mulla ei sunnuntaina näkynyt koko lähetys, miksiköhän? Hyvä puoli oli kyllä aina kun oli mainokset ja tapahtui jotain. Jokatapauksessa valitus lähtee maikkarille.
Kannattaa muuten kaikkien katsoa onko kortti paikallaa digiboxissa kun joskus kun pikkasen liikuttaa sitä niin oho lähetys alkaa näkyyn. Kokeileppa vaikka ottaa kortti kokonaan pois ja sitten kiinni ja sitten boxi päälle niin pitäisi varmasti toimia ;)

Aeuk

Well-known member
Joni15 sanoi:
Sasha: Minkälainen mies Peter Sauber oli?
Salo: Saanks mä sanoo? Siis ihan mulkku.Siis se aijä oli ihan pelle ja mä en kestäny lainkaan olla siinä tiimissä ja siks mä lähin.

Joni

Well-known member
Kattoiko kukaan tänään mtv3+ tänään kun tuli esim. inside gp.

Kuvassa oli pientä häikkää ja tuli jälessä(samoin ääni) ja haluan vaan kysyä että olinko ainoa jolla oli noita ongelmia. :confused:

En kyllä usko että se kortista johtuisi vaan kanavasta. :dunno:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Ainakin Espoon lähettimessä oli unohtunut laittaa salaus päälle, ja bittinopeuskin oli jäänyt vahingossa lähes nollille. Tässä siitä todiste.

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Loistava keksintö MTV:ltä, tuossahan yhdistyy sekä selostuksen että kuvan laatu :)

Joni

Well-known member
Pasi73 sanoi:
Nyt pätkii nuo harkatkin. :dunno:
Täällä taas inside gp just enne harjotuksia ja harjotukset toimivat moitteetta(selostajat ei :D). :)

öö ruz

Speed for ever
Ranskassa jo tökki minun lähetys ja nyt tökkii taas!Kuva jää jumiin jatkuvasti ja nyt iltauusinnassa katosi kokonaan, perkele jos ette saa singnaalia toimimaan.:thumbdown :thumbdown

öö ruz

Speed for ever
kävin päivittämässä digiboxini, nyt näkyy eikä töki. Nöyrin anteeksipyyntöni korttipalvelun tarjoalle, mutta Salora...te ette kyllä digiboxeja osaa tehdä. :wink:

vermula

Well-known member
Saloraa ei ole ollu olemassa pitkään pitkään aikaan.

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Tämmösen kysymyksen laittaisin. Kun analogisella lähetys kisan loputtua siirtyy studioon, niin jatkuuko se siellä lupsan puolella itse radalla aina siihen F1+-studioon saakka. Tuli vaan mieleen kun Sasha aina lehdistötilaisuuden päätyttyä laittaa "lyhyen katkon", niin paljonko jää näytettävää plussan puolella.