Maikkarin suorien lähetysten hinta nousee 50%

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ma sanoi:
onkohan jotain vastaavaa kuultu Saaresta tai Pulkkisesta. Vaikkei Allen lähellekään Murrayn tasoa ole koskaan noussut, taitaa mies selostuksen hieman eri tasolla suomalaisiin kollegoihiinsa verrattuna.

Unohtakaa nuo kaikki (vaikka Murray ihan hyvä onkin), tässä kuvassa on niitä parhaita äijiä formuloiden selostuskoppiin Speed TV:ltä:

800px-Speed_tv_f1_panel_ims_stage_2006.jpg

Varsha & Hobbs & Windsor :thumbup:
Suomalaiset "selostajat" voi unohtaa saman tien.

Mtv:n paketin voi ilmeisesti tilata vain 6 kuukaudeksi ja sen jälkeen 3 kk kerrallaan. Kun kisat loppuu 2.11, täytynee ajoittaa lopetus laskutuskauden loppuun eli 30.11.
Tietääkö joku milloin kannattaa tilata paketti, ennen maaliskuuta vai kun se on alkanut? :confused:
Kohta olisi tuo Klitschkon matsinkin maxilla.

Antenni puolella hinnathan nousi reilu puoli vuotta sitten sitten 100 prosenttia.
Eli korttimaksun kera 22,40/kk, huhun mukaan moni lopetti tilauksen ja toisaalta taas moni tilaaja otti 3 lisäkorttia jolloin hinnaksi tuli 44,80.
Sen kun jakaapi 4 osaan tuleepi 11,20..........

Ja kait jotenkin Plustv:ltä sai lisäkortteja jos talossa on enemmän kuin yks boxi eikä turhaan hanki monta pakettii sen takia. :D Ääh kattoo sit myöhemmi kun toi uus talo pian valmistuu.

dna:lta tuli tänään ilmoitus, että hinta on sen 14,95e/kk. Maaliskuun toki saa vielä vanhalla hinnalla.

Pahkasika sanoi:
dna:lta tuli tänään ilmoitus, että hinta on sen 14,95e/kk. Maaliskuun toki saa vielä vanhalla hinnalla.
Jos sen ottaa, niin minun käsityksen mukaan se kannattaa ottaa tämän kuun aikana jos ei halua katsoa sitä vielä joulukuutakin.(myydään 3kk paketeissa)
Hinnaksi tulisi n.130 e.

Toisaalta tupla-pakettiin lisätään 1.3.2008 KinoTV ja 3.3.2008 Eurosport 2.
n.180 e /9 kk.
Perhanan kallista kummatki.:thumbdown

Itse olen koettanut kompensoida tuota hinnannousua ottamalla paremman puoliskon mukaan maksuhommiin-> siihen kanavapakettiinhan tulee se uusi naistenkanava, niin sillä voi perustella. Tässä tapauksessa on vielä suht. helppoa päästä entiseen 10€/kk hintaan, joka lankeaa itselle maksettavaksi...

Kokeilkaapa!

Viime kausi oli maikkaristriimillä 99e, sitä vois harkita täks vuodeks ku tuo tosiaan niin perkeleen kallista on plussalla.