Maikkarin Tallipäällikkö-peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuuZa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaan ei vielä voi ostaa kuskeja,tiimin ja moottorin. Kun yritin ostaa niitä ei avautunut sitä ostamis-valikkoa.

Etsin itekin nuita paria liigaa mitä täällä on näkynyt, mutta ei valitettavasti löydy. Muuten sivut ja peli toimii ok, mutta liigat hukassa. Osallistuin jo viime vuonna veljen kanssa kahella teamillä, nyt aattelin yhellä mennä.

Tiimin nimi on mulla sama ku tuo Oberfeldwebel nick täällä. Jos joltaki löytyy innostusta kutsua..

Oberfeldwebel sanoi:
Etsin itekin nuita paria liigaa mitä täällä on näkynyt, mutta ei valitettavasti löydy.
Tuskinpa niitä on täksi vuodeksi perustettu. Liigoistahan puhutaan viimevuotisissa posteissa.

WebSlave sanoi:
Tuskinpa niitä on täksi vuodeksi perustettu. Liigoistahan puhutaan viimevuotisissa posteissa.
Joo, niin näyttää olevan. No, minäpä sitten teen sen liigan. Kaikki täältä ovat tervetulleita ''FormulaForum'' liigaan:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Formulatietäjiä mahtuu tänäkin vuonna "Team Finland" liigaan :cool:

Hinta tällaisesta on kyllä aivan liian kova. Muutenkin koko homma haiskahtaa törkeältä rahastukselta, ja onko se nyt loppujenlopuksi hienoa päästä tapaamaan Kimi "ei kiinnosta" Räikkönen livenä viideksi minuutiksi?

Joku kakkonen olisi sopiva hinta.

Piti jyssäyttää itekki talli pystyyn, tähtikuski Kimi, muut Heidfeld, Rosberg ja Nakajima. Autona McLaren ja moottorina Bmw, tiimin nimi All Wrong... :D

... väärä threadi. :jaska:

Viimeksi muokattu:
Oskarin tiimi

Oskun tiimi löytyy, kun etsii tiimipäällikköä nimellä "ozzy". Oskarin tiimin nimi on taas Ozzy Island. Voisin itsekin ottaa osaa foorumin liigoihin, saisi vähän enemmän iloa irti tuosta "manageroinnista".

Mun talli:

Hamilton
Massa (star driver)
Kubica
Rosberg
Moottori BMW
Auto BMW

Saas nähä, kolme kuskii noista kyl aika-ajois 4 parhaan joukos :wink:

Mitäs tämmöne pelleily on, että aika-ajojenkin jälkeen voi vaihtaa kuljettajia?

Saako F1-forumin liigaan liittyä, vaikka olenkin vasta uusi asiakirjoittaja?

Erkki Mustakarin tiimin nimi on viime vuoden tapaan Mustanaamio Racing ja tallipäällikön nimi on Erkki Mustakari. Oon aika pettynyt jos en Ekiä voita. :alppu:

Pitihän se mukaan lähteä tähänkin kilpailuun ja peräti kahdella tallilla. :)

F1Kimi:

Räikkönen
Rosberg
Button
Vettel
Autona ja moottorina on Ferrari.

Team Pietari:

Kovalainen
Massa
Heidfeld
Rosberg
Autona ja moottorina on BMW.

Ei ihan vahvasti alkanut. Kuskeina McLaren- ja Williams-kaksikot (Hamilton = *), autona Williams ja moottorina Ferrari. 9 pistettä kasaan.

Itellä on nyt:

Massa
Räikkönen *
Trulli
Vettel
Ferrari (auto)
Honda (moottori)

Aika-ajoista saakin vähän pisteitä, joten sanon pistetilanteen GP:n jälkeen. Olen kuitenkin Mustakaria ja Saarta edellä.:thumbup: