Mäkihyppy 2013-2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masa-Fani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksi sana. Tuuli voi tuuli :( Ahonen olis varmasti toivonu mielummin hyppäävän alkupäässä kun olosuhteet olivat aivan erilaiset.

Kuusamon kilpailu oli Ahosen osalta samanlainen kuin 2009 :D Jarkkolle:thumbup:

Vaikka ulkoilmaurheilu onkin erittäin jees, mutta silti mä ainakin vähän toivon niitä aikoja, jolloin saatais mäkihyppyä hypättyä sisäoloissa. Puhaltimet vetämään sellaista tasaista parin metrin vastatuulta loppulentoon ja mäkeen HS noin 140. Kyllä kelpais!

Vaikka ulkoilmaurheilu onkin erittäin jees, mutta silti mä ainakin vähän toivon niitä aikoja, jolloin saatais mäkihyppyä hypättyä sisäoloissa. Puhaltimet vetämään sellaista tasaista parin metrin vastatuulta loppulentoon ja mäkeen HS noin 140. Kyllä kelpais!

Niin tosta tuli mieleen että suomeen tulisi maailman ensimmäinen sisätiloihin lukeutuva lentomäki joskus vuosia sitten kaavailtiin mutta siten tuli tämä nykyinnen taloudellinen tilanne niin vähän muuttanut niitä suunnitelmia... Saapi nähdä mitä tässä seuraavan 5v sisällä tapahtuu.

Mäkiviikon ja olumppialaiset jos näkisi. Ja täältä takaisin yläkertaan.

Jaahas, siellä vedetään alle 20 lähtönumerollakin 130 metrisiä. Vissiin vauhdit + tuulet kohillaan.

Ihme on jollei maksukortit käy kaupaksi.

Maailman naurettavimpia lajeja tämä mäkihyppely nykyään. Ensin laihdutetaan vuosikausia, sitten värjötellään puomilla kylmässä katsomassa lippuen liehumista ja kauden jälkeen Sliirensauerille annetaan palkinto.

Maailman naurettavimpia lajeja tämä mäkihyppely nykyään. Ensin laihdutetaan vuosikausia, sitten värjötellään puomilla kylmässä katsomassa lippuen liehumista ja kauden jälkeen Sliirensauerille annetaan palkinto.

Niinpä. Ennen sentään vedettiin tornissa näkäräiset ennen hyppyä, eipä tullut vilu eikä tuulen tuiverrus vetänyt löysiä mäkipukuun.

Nyt tais käydä tuurituulet, kun kaksi kokonaista pääsi itse kisaan. Happonen saakin sitten syödä ilmaa kisan ajan.

Ohhoh.... 2013 vuonna ei Itävalta voittanut yhtään maailmancupin joukkuekilpailua. Milloinhan tuommoinen on tapahtunut viimeksi? :tongue:

Muotkalle :thumbup: