Eihän tuo nyt mitenkään vääjäämätöntä ole.Kylmä tosiasia on se, että ennen pitkää Maldonadon ajotyyli aiheuttaa niin pahan kolarin, että siitä ei selvitä ilman pitkää sairauslomaa, joten FIA:n kannattaa puuttua Maldonadon ajotyyliin ennen kuin se on myöhäistä, koska hän itse ei näe omassa ajotyylissään mitään vikaa.
Paitse ne, mitkä on sattunut kumoamaan rahalla..Bannia vaan, kun ei muuten näytä oppivan. Seuraavasta maantieraivokohtauksesta siis. On tuo muuten penalttinsa kärsinyt siinä missä muutkin.
Höpön löpön ja lässyn lässyn.Kylmä tosiasia on se, että ennen pitkää Maldonadon ajotyyli aiheuttaa niin pahan kolarin, että siitä ei selvitä ilman pitkää sairauslomaa, joten FIA:n kannattaa puuttua Maldonadon ajotyyliin ennen kuin se on myöhäistä, koska hän itse ei näe omassa ajotyylissään mitään vikaa.
Mikäli Williamsilla olisi Heidfeld ja Räikkönen, pisteitä olisi vähintään yhtä paljon kuin Lotuksella tällä hetkellä on.Olen tässä miettinyt miten korkealla Williams olisikaan valmistajien MM-sarjassa, jos siellä esimerkiksi olisikin kuskeina Barrichello & Sutil/Heidfeld. Sen verran on kuitenkin tuo nykyinen kuljettajakaksikko pisteitä heittänyt hukkaan.
Kyllähän noille tulee naurettua, kun Fisichella pyörähtää lähtöruudukossa tai Montoya tööttää Ralfin perään. Mutta hommasta menisi maku, jos kuskit pyörähtelisivät tai aiheuttaisivat kolareita tahallaan. Sellainen ei enää naurattaisi. Siksi pitää olla säännöt joita kuljettajat ainakin periaatteessa yrittävät noudattaa, ja rangaistukset sen mukaan, ettei noudattamattomuus kannata. Idiooteille naureskelu perustuu mielestäni siihen, että katsojan pitää voida luottaa niiden yrittävän tehdä parhaansa.Hiukan on sellainen fiilis, että teki joku kuljettaja aivan kuinka reikäpäisen manööverin tahansa, niin aina löytyy joku, jonka mielestä se vaan tuo lisää väriä kisailuun.
Jaa millä logiikalla tai perusteluilla? Kyllä se aikaa vie ihan jokainen ohitus ja sisältää riskinsä myös. Pakko mainita varsinkin tämän keskustelun yhteydessä. Onhan se nyt aika huomattavasti helpompaa ajaa pisteille 12. ruudusta kuin viimeisestä.Lähtöruudulla ei ole paljon merkitystä, jos se on kympin ulkopuolella. Samalla lailla sieltä viimeisestä nousee nopealla autolla kuin kahdennestatoista.
Antaa rymistellä vaan. Mie fanitan. Maldonado on turvallisuusriski, mutta ei se minun katsomisiloani vähennä ollenkaan. FIA huolehtikoon siitä puolesta ja toimikoon jos katsoo aiheelliseksi.