Viper
Member
--Tulemme jatkossa keskittymään sarjan kokonaisvaltaiseen markkinointiin ja sitä kautta markkinointipuolella toimenpiteet tulevat pysymään lähes ennallaan. Suurin muutos tällä sektorilla on se, että VIP-tilaisuuksia ei enää järjestetä keskitetysti, vaan niiden järjestäminen annetaan kilpailunjärjestäjille, kertoo AKK Sports Oy:n markkinointijohtaja ja Sport 2000 Tourin sarjan johtajana tällä kaudella toiminut Teijo Lahti.--
Teksti poimittu Akk:n sivuilta.
Toivottavasti tuo markkinointi ei läheskään pysy ennallaan, nythän olisi aika sille paljon puhutulle TV-näkyvyydelle, tai jollekin muulle kuin tänä kesänä(ja muina) nähdylle "markkinoinnille".
En ole itse mikään markkinoinnin ammattilainen, mutta olen ihmetellyt sitä että kun on niinkin hyvä tuote kuin S2K on, niin sitä kuitenkin mainostetaan vain muutamaa päivää ennen kisoja lehdessä....
Teksti poimittu Akk:n sivuilta.
Toivottavasti tuo markkinointi ei läheskään pysy ennallaan, nythän olisi aika sille paljon puhutulle TV-näkyvyydelle, tai jollekin muulle kuin tänä kesänä(ja muina) nähdylle "markkinoinnille".
En ole itse mikään markkinoinnin ammattilainen, mutta olen ihmetellyt sitä että kun on niinkin hyvä tuote kuin S2K on, niin sitä kuitenkin mainostetaan vain muutamaa päivää ennen kisoja lehdessä....