Originally posted by O. Haapalainen:
<STRONG>Terve kaikille.
Mad-Mikelle. Nyt kun väittämäsi mukaan olen voittanut kaksi viimeistä S2K:n SM:ää sarjan laittomimmalla autolla, niin kertoisitko minullekin miltä osin LMS Racingin VW Golf jolla ajoin on sääntöjen vastainen. Väitit kivenkovaan omaavasi todisteet siitä. Joten eiköhän ole parempi että kerrot meille muillekin tietosi.
Ystävällisin terveisin
Olli Haapalainen</STRONG>
Niin Väittämä tai Oma mielipide ihan kuin vaan sama asia.
Olen epäillyt autojen koreja jo kauan laittomiksi mutta siitä olen saanut varmistuksen mitä toimenpiteitä niihin kaikkiin kolmeen on tehty nytten kauden jälkeen eräältä jolla oli sangen tiivis side teamiin aikoinaan,taisitte jopa olla kavereita?
En paljasta tässä enempää koska jätän sen mahdollisuuden mieluiten siihen hetkeen kun sitä tarvitaan mutta näyttö on olemassa.
Mutta liittyy auton ratkaiseviin korin osiin.
Tarkkailijalle:
Juuh kyllä tekniikka on tarkastettu mutta koreihin ei ole kiinnitetty yhdessäkään autossa huomiota...ei Hondissa ei VWssä.
Ja katsastusmiehistä sen verran että niitä sitoo myös säännöt...
yksi pykälä on sitoutuu varauksetta alistumaan AKK:n päätöksiin sekä tyytymään niistä aiheutuviin seuraksiin.
toinen on että katsastuksessa noudatetaan ennakolta laadittua katsastussuunnitelmaa.
Autojen suuren määrän takia katsastukset on nopeita ja vain helpoimmat paikat tarkastetaan.( tähän lasken esim sylinterikannen irroittamisen,irroittaa sen osaa kaikki...)
Ei Golfit ole ainoita laittomia mutta räikeimpiä.
Tehojen osilta epäilykset voisi tietenkin nousta erääseen Hondaan alkukaudesta mutta sekin on lailliseksi todettu.
Toisaalta eroja Golffeissakin on 226 hv vs 191..
Ja kysyn loriseekos urea nyt niskaan?
Olli ja Arto olette aivan päteviä rattimiehiä ihan kansainvälisellä tasollakin
sen myönnän mutta nytten onkin kyse auton rakentamisesta ja siitä on itselläkin jo jotain näyttöä S2Kluokan autoissa (jos nyt ne jotain mittareita on....itse pidän erästä putkirunoa paljon suurempana saavutuksena joka ei tosiaan ajellut täällä puolen Atlanttia ja keskinopeudetkin meni yli Sm ratojen huippujen ja ajettiin mutkaakin.)
Enhän ole Ollin ajotaitoja kyseenalaistanut missään vaiheessa kovaa tasoa se on mutta tyyli ja asenne radalla on sanoisinko vähemmän herrasmiesmäinen kuin muilla palkintokorokemiehillä siinä kait myös syy tämän vuoden huonoon näkyyyteen mediassa (normaalin vastenmielisen omahyväisen olemuksen lisäksi)vaikka mestaruus ratkesi kovimmalla tavalla mitä koskaan ollaan sporteissa nähty!
Sellaisen tempun jälkeen olisi luullut että edes kuvalla olisi muutamassa valtalehdessä kirjoitettu mutta ei vaan pieni rivi-ilmoitus.
Tällaista tuotetta on hyvä markkinoida...
Toisaalta olihan se myös loistosuoritus Ollilla istua autossa ja katsoa kun toiset päättää ja vaihtaa renkaat slickseihin mikä oli monen mielestä selviö mutta pahimpien kilpailijoiden mielestä ei.
Toki loppukauden noususi oli Komea yhtä komea kuin Immun alkukausi.
Mutta myöntäkää molemmat että kyllä Teami on myös avittanut kaiken parhaan taitonsa mukaan ja sanontahan kuuluu jos ei ole vilppiä ei ole autourheilua...
Ja "puttehan" on sangen pätevä autourheilija ja pisnäsmiäs..sen muistamme Scasonista ja sen konkurssista.
Myös kysyn miksi on yleistä että moni autourheilija on menettänyt firmansa..huonoa liikemiestaitoa,vai sitä että oikeassa elämässä vilpistä seuraa rangaistus?
Menee konkursiin muitakin mutta taitaa olla yleisin taho auto/moottoriurheilupiirit missä kupruja syntyy.
Tämäkin voi olla miksi isot kalat ei sponssejaan anna tai halua näkyä Autourheilun markkinoinnin puitteissa..