Sulla tuo putki kestää sitten jo toista päivää? Tai, eihän se ränni varmaan silloin vielä ole. Ota huomenna vaan tavoittavia ja maltilla. Ei ole maanantai sitten niin paha.Mutta viesteistäsi päätellen rakastat jenkkejä. Hieman ristiriitaista.
Sulla tuo putki kestää sitten jo toista päivää? Tai, eihän se ränni varmaan silloin vielä ole. Ota huomenna vaan tavoittavia ja maltilla. Ei ole maanantai sitten niin paha.Mutta viesteistäsi päätellen rakastat jenkkejä. Hieman ristiriitaista.
Ihan selvinpäin tässä ollaan. Mulla on vaan ongelma kaksinaismoralistien kanssa. Esitetään niin suvaitsevaista, mutta mollataan kaikkia joilla ei ole samaa arvomaailmaa. Mutta tähän on ratkaisu ja taidan käyttää sen.Sulla tuo putki kestää sitten jo toista päivää? Tai, eihän se ränni varmaan silloin vielä ole. Ota huomenna vaan tavoittavia ja maltilla. Ei ole maanantai sitten niin paha.
Menehän vitun pelle nukkumaan nyt.Ihan selvinpäin tässä ollaan. Mulla on vaan ongelma kaksinaismoralistien kanssa. Esitetään niin suvaitsevaista, mutta mollataan kaikkia joilla ei ole samaa arvomaailmaa. Mutta tähän on ratkaisu ja taidan käyttää sen.
Pusi pusi sinnekkin.Menehän vitun pelle nukkumaan nyt.
Vetäiset markojiin kanssa punalipun salkoon ja menette areenalle?Mutta tähän on ratkaisu ja taidan käyttää sen.
Kuule mä en fanita markoj yhtään enempää kuin sinäkään ja areenalla taisin käydä kaksi kertaa kunnes tajusin sen olevan täynnä pellejä.Vetäiset markojiin kanssa punalipun salkoon ja menette areenalle?
Eli jos ei pidä venäläisistä, rakastaa jenkkejä? Voi tsiisus tuota logiikkaa.Mutta viesteistäsi päätellen rakastat jenkkejä. Hieman ristiriitaista.
Opettele lukemaan. Niin ja painu takaisin areenalle.Eli jos ei pidä venäläisistä, rakastaa jenkkejä? Voi tsiisus tuota logiikkaa.
Mä kyllä luin sun viestisi ja ymmärsin, mitä sillä tarkoitettiin.Opettele lukemaan.
Siellä areenallahan oli moderaattorit ja markoj.Kuule mä en fanita markoj yhtään enempää kuin sinäkään ja areenalla taisin käydä kaksi kertaa kunnes tajusin sen olevan täynnä pellejä.
Katellaan, saisko sut punalippua ja sirppiä heiluttaen kapinoimaan.Ristus mitä paskasakkia tää otsikko kerää. Hyvä burb!
Niin, täällä on sen lisäksi sirkusjoni eikun poni sekä lukuisia elämäntapajonglöörejä :ahem:areenalla taisin käydä kaksi kertaa kunnes tajusin sen olevan täynnä pellejä.
Mun on vaikea löytää sanaa kuvailemaan tätä spedeilyä mitä täällä tapahtuu.Niin, täällä on sen lisäksi sirkusjoni eikun poni sekä lukuisia elämäntapajonglöörejä :ahem:
Areenamainen muttei kokonaisuudessaan?Mun on vaikea löytää sanaa kuvailemaan tätä spedeilyä mitä täällä tapahtuu.
Ristus mitä paskasakkia tää otsikko kerää. Hyvä burb!