On kai selvää ettei Massa ansaitse paikkaa Ferrarilla, vai onko?
-Sinänsä ei ettei Massalle olisi löytynyt paikkaa oikein muualtakaan.
EHKÄ -Ferrari olisi voinut sisällyttää moottori soppariin Red Bullin kanssa paikan Massalle.
-Williams olisi saattanut jos Button ei tulekkaan palkata Massan.
-Midland, olisi antanut vuoden jatkoaikaa kuiten Heidfeldille Jo;dan. EHKÄ
Mutta nyt kun kävi näin kuin kävi niin:
Kyllä nyt on Felippen "nyt tai ei koskaan" tilaisuus.
Omasta mielestäni tällä varmistetaan että Schumille ei ole tulossa uhkaa oman tallin sisältä jatkossakaan.
Massa on talllissa tasan niin kauan kuin MSchumi jatkaa ja jos tulokset suovat
Tässä on nyt odotettavissa Eddy Irvinen 97 tai 98 kausi. En näe mahdollisuutta että Massan edes annettaisi olla M$chumia nopeampi kuin kerran kaksi näytön vuoksi jos sitäkään vaikka siihen pystyisikin.
Toisaalta onko Massa päässyt todella näyttämään kykynsä?
-Hän on ajanut koko uransa tiimissä joka ei oikeastaan haluaisi hänen ajavan heidän autoillaan kilpaa ollenkaan. Se ettei talli arvosta kuskiaan syö miestä jos mikä.lummin
Paljolti syynä on tietysti se että sopimusta ei koskaan tehty Sauberin kanssa vaan Ferrarin, myös se että Massa ei todellakaan ollut se uusi Räikkönen. Talllin ja kuljettajan välejä ei myöskään parantanut se että Peter Sauber luovutti viimeisen pistesijan tallimääräyksellä Heidfekdulle ja otti mielummin HH Frenzenin ja Massa laitettiin Ferrariille oppimaan miten autot pidetään ehjinä. Turpiin otto Heidfeldiltä jatkui ja Sauber olisi varmaan pitänyt Quick-Nickin mielummin kuin Massan mutta onneksi oli Ferrarin tuki. Fisico kuitenkin pyyhki Felippellä lattiaa. Se että Villeneuve on ollut niin yllättävän huono on saanut Massaan vihdoin ""tyyliä". ei nopeutta, ei varmuutta ja sen että Sauber on joutunut antamaan Massalle parempaa kohtelua.
Jos Felippellä mainetta on kerättynä eiköhän se nyt karise. Ivan Capellikin oli ennen Ferrari pestiään arvostettu kuljettaja,