Täytyy sanoa, että Räikkönen on yllättävän hidas ollut tällä kaudella, varsinkin aika-ajossa, mutta olen itse pitänyt Räikköstä parempana kuskina kisassa kuin aika-ajossa kuten Sumiakin. Häkää taas parempana aika-ajo kuskina. Mutta tänä vuonna Räkä on ollut yllättävän flekmaattinen kisassakin(Todella flekmaattinen). Ei yhtään kunnolista ohitus yritystäkään, Sepengissa Hamin perässä ja Bahrainissa Alonson perässä. Bahrainissa vauhdein puolesta vauhti olisi riittänyt voitto taisteluun, voittoon? Huomista itse pidän melkoisena tuulen jakana tämän kauden mm-taistelussa. Räkä itse on sanonut, että auto sopii hänelle nyt ja odottaa todella innostuneena Barcelonaa ja tässä lopputulos. Taas tupaan Massalta tosin lähempänä kuin aikaisemmin, mutta silti häviö. Jos huomennakin tulee turpaan Massalta uskon tämän vuoden mm osalta Massaan kuin Räkään ja sitä en olisi itse uskonut sanovani koskaan ääneen:frown: :frown:Matxi sanoi:Eihän tuossa ole viime aikoina ollut mitään sijaa selittelylle. Massa on tällä hetkellä nopeampi.
Sessio sessiolta Räikkösen suoritukset tuottaa lisää pettymyksiä.
Kannattaa kuitenkin odottaa vielä vähän pitempään ennen kuin luovuttaa. Katsotaan nyt ainakin puoleen väliin kautta. Ja olen 100% varma että Kimi tulevina vuosina nousee kuitenkin Ferrarilla paremmaksi. Jos näin ei tapahdu niin lupaan tässä ja nyt, että maksan jokaiselle tämän forumin jäsenelle 5 centtiäJKO sanoi:Täytyy sanoa, että Räikkönen on yllättävän hidas ollut tällä kaudella, varsinkin aika-ajossa, mutta olen itse pitänyt Räikköstä parempana kuskina kisassa kuin aika-ajossa kuten Sumiakin. Häkää taas parempana aika-ajo kuskina. Mutta tänä vuonna Räkä on ollut yllättävän flekmaattinen kisassakin(Todella flekmaattinen). Ei yhtään kunnolista ohitus yritystäkään, Sepengissa Hamin perässä ja Bahrainissa Alonson perässä. Bahrainissa vauhdein puolesta vauhti olisi riittänyt voitto taisteluun, voittoon? Huomista itse pidän melkoisena tuulen jakana tämän kauden mm-taistelussa. Räkä itse on sanonut, että auto sopii hänelle nyt ja odottaa todella innostuneena Barcelonaa ja tässä lopputulos. Taas tupaan Massalta tosin lähempänä kuin aikaisemmin, mutta silti häviö. Jos huomennakin tulee turpaan Massalta uskon tämän vuoden mm osalta Massaan kuin Räkään ja sitä en olisi itse uskonut sanovani koskaan ääneen:frown: :frown:
kimi on paras kaikista alonso paska massa huono hamilton surkeeazai sanoi:Massa on vaan parempi.
Joo ja meidän iskä tekee teidän äitien lapsetMediaprofeetta sanoi:kimi on paras kaikista alonso paska massa huono hamilton surkee
Vilkasehan pässi pistetaulukkoa ja puhu sitten.azai sanoi:Massa on vaan parempi.
Totta, en ole koskaan Alonsoa arvostanutkaan.azai sanoi:Massa on vaan parempi.
Meinaatko, että Kimi painosti Massan hajoittamaan vaihdelaatikkonsa AustraliassaMaranelloRed sanoi:Vilkasehan pässi pistetaulukkoa ja puhu sitten.
Lähtö ratkaisee todella paljon. Alonsosta olisi ohi mentävä muutoin voiton voi unohtaa. Jos Kimi pitää paikkansa lähdössä niin uskoisin, että Kimi siirtyy MM-sarjan johtoon kisan loputtua.Mediaprofeetta sanoi:Lähtö ratkaisee
Osittain samaa mieltä. En ole vielä vakuuttunut, että Massassa olisi potentiaalista mestariainesta. Jos Massa huomenna ajaa paalulta voittoon, on se kuitenkin vahva signaali päinvastaisesta. Jos Massa taas tyrii kilpailun omiin virheisiinsä, on kaikki taas auki.MaranelloRed sanoi:Kolmen kisan perusteella muodostettu kuva tästä kaudesta on aika hatara pohja jolla Räikkönen voitaisiin tuomita Massaa hitaammaksi.
Näinhän se on. Ei se vauhti mihinkään häviä, ellei esim. tule jotain motivaatio-ongelmiaHevimies sanoi:Räikkönen on sarjan nopein kuski. Piste. Massa voi tällä hetkelllä olla tallin ja auton kanssa paremmin sujut, mutta se ei muuta faktoja. Kimi on ihan ässä ja kunhan saa asiat sujumaan haluamallaan tavalla, on jäki murskaavaa.
Suomalaiset (c) vaan on sellsia puupäitä että jos ei ensimmäisen erän jälkeen johdeta 100-0 niin ollaan varmasti hävittyy ihan kaikki mahdollinen ja mahdotonkin.
on se tainnut tuon jo tehdäoopi sanoi:Räkä on varmasti sarjan nopein kuski,mutta se ei riitä näissä kemuissa.Pitää myöskin osata voittaa vähän heikommallakin kalustolla ja huonona päivänä.