Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2687
Tuli hankittua synttärilahjaksi vielä 10kg painoliivi hetken mielijohteesta. Yllättävän mukava päällä kävellessä, mutta en minä kyllä näin raskaana aio juosta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Ylimpänä - Astral Magic: Pathway to Stars, Astral Magic: Inside the Space Cabin ja Astral Magic:In Orbit
Keskellä - Astral Magic: Electronic vol. 4 ja Astral Magic: The Hidden Way - Rare and Unreleased
Alimpana - Amorphis: Queen of Time Live at Tavastia
Astral Magic x 5 ja Amorphis, ostos.jpg
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Italiassa en ole koskaan käynyt, loppupeleissähän se on aika epäyhtenäinen maa. Jos menisin niin, ehkä joku pohjoisen kohde valikoituisi. Esim. tuleva talviolympiapaikka Cortina d'Ampezzo näyttää hienolta ja toki Alpeilla on myös vähemmän hypetettyjä paikkoja, missä majoittuu edullisemmin.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2687
Minä olin 13 vuotta sitten pari kuukautta Roomassa hommissa kielitaidottomana. Sen lisäksi olen kerran käynyt Milanossa ja kerran Viterbossa. Alpeilla olisi hienoa suorittaa esim. joku vuoripuolimaraton, jos vain kunto riittäisi.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4666
Kolme kertaa Italiassa käynyt. Lombardian maakunta kelpaisi hyvin.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2687
Fischerin luisteluhiihtomonot tilasin. Vanhat on risat ja isot.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Alpeilla olisi hienoa suorittaa esim. joku vuoripuolimaraton, jos vain kunto riittäisi.
Jos tätä aihetta sivuaa niin ennen kuin varattiin tuo Azorien -matka, jokseenkin tosissani katselin puolikkaita Etelä-Koreasta, se kun oli yksi kohdevaihtoehto. Oli vain hankala, kun mihinkään ei ollut englanninkielistä ilmoittautumislomaketta tai kisainfoa, mikä ei ole minkään välikäden kirjoittama ympäripyöreä ohje. Tällaiset kun mielellään teen ennakkoon.

Toinen haaste sitten on kehon adaptoitumisessa. Yksi mitä katselin olisi ollut Gimhae Forest Road Marathon (mikä siis nimestä huolimatta on puolikas) lähellä Busania. Ajankohta on kesäkuun alku ja Busan on noin Maltan korkeudella. Jos Suomessa on kylmä toukokuu, lämpöön ei ehdi tottua.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2687
Jos tätä aihetta sivuaa niin ennen kuin varattiin tuo Azorien -matka, jokseenkin tosissani katselin puolikkaita Etelä-Koreasta, se kun oli yksi kohdevaihtoehto. Oli vain hankala, kun mihinkään ei ollut englanninkielistä ilmoittautumislomaketta tai kisainfoa, mikä ei ole minkään välikäden kirjoittama ympäripyöreä ohje. Tällaiset kun mielellään teen ennakkoon.

Toinen haaste sitten on kehon adaptoitumisessa. Yksi mitä katselin olisi ollut Gimhae Forest Road Marathon (mikä siis nimestä huolimatta on puolikas) lähellä Busania. Ajankohta on kesäkuun alku ja Busan on noin Maltan korkeudella. Jos Suomessa on kylmä toukokuu, lämpöön ei ehdi tottua.
Tässä yksi kisa Dolomiiteilla, josta olen tietoinen https://www.saslong.run/en/ En ole sen enempää tutkinut, mitä muuta löytyy.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2189
Qstockiin ostin kahden päivän lipun, kun en muuta käyttökohdetta lopuille e-passirahoille keksinyt.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2687
Tilasin myöskin perinteisen hiihtovälineet uusiksi: Fischer RC3 Classic monot ja karvapohjasukset Fischer Twin Skin Performance. Vanhat Salomonin sukset ovat olleet jo vuosia naarmuiset, ja toisetkin voideltavat sukset löytyy Madshusit, mitkä voisi säästää.
 
Ylös