Antsa Rieppo
Well-known member
Ja minä Marcus Winkelhoch. Jokaista kisaa johdan ja keskeytän.
Tosin mulla ei ole varaa noihin Omegan lisävarusteisiin. Nahkaranneke on 250 euroa, mutta vaatii luonnollisesti vielä erillisen soljen à 380e. NATO-ranneke on sentään. kohtuulliset 190 euroa.Niin, aivan.
*fap fap fap*
Kai se on alligaattoria. Esinahka-rannekkeen luulisi olevan törkyhalpa, koska niitä on niin paljon tarjolla.Mitä nahkaa? Esinahkaa?
Sinä taidat käyttää rannekelloa samasta syystä kuin miljonäärit ja miljardöörit, eli statussymbolina ja asusteena.En tiennytkään että joku vielä käyttää noin vanhanaikaisia ja epäluotettavia ratkaisuja ns. "ajan" toteamiseen. Tuollaiset rannekellot vain ruokkii epätäsmällisiä enakkoluuloja siitä, että "aika" olisi jotenkin yksinkertaistettavissa ja sille olisi olemassa jotain yksikköjä.
Jossain tuolla kauempana AJ ei edes tajua mitä me höpötetään ja pitää meitä kaikkia täysin hulluina. TÄYSIN HULLUINA, MA SANON! Paitsi minua, koska olenhan älyn ja viisauden ja nokkeluuden ja seksin Ayrton Senna.
Sisustustikkaat?
Kyllä on pariutuminen todella pitkällä. Nyt varovasti!3:n istuttava nahkasohva, 6:n hengen keittiönpöytä, iittalan astioita ja sisustustikkaat. Ihanan kallis vapaapäivä.
Matto on onneksi jo valmiiksi hankittuna:Kyllä on pariutuminen todella pitkällä. Nyt varovasti!
*Siustin tänään oikein isolla vaivalla.
Jo useiden vuosien ajan on pohdinnassani ollut hankkiutua eroon äidin kuolinpesästä kantamastani matosta joka on olohuoneen maton virkaa hoitanut. Toistakymmmentä vuotta vanha matto vähintään. Varmaan kyllä enemmänkin.
Vaan herranjumala sata euroa matosta. Kuka semmoisia summia alkaa makselemaan? Olen aina katsellut ohi mennessä kun on jossain rättikaupassa olemaan alennusmyyntejä, että josko. Vaan ei koskaan.
Tänään kuitenkin tilaisuus tarjottiin ja se käytettiin. Taloyhtiön varastotiloihin oli jätetty käytävälle aivan hyvä rullalle kääritty musta karvamatto. Jumalauta. Nyt on ja nyt lähtee. Kyllä kelpaa! On hyvä ja hyvä on. Karvamatto.
Onneksi ehdit ostaa Cannondalen ennen huonekaluhankintoja!Niin, aivan.
Äläpä muuta sano. Ja Harrikan.Onneksi ehdit ostaa Cannondalen ennen huonekaluhankintoja!
Ole tarkkana sukkien kanssa: ostin sellaisen viikonpäiväsukka -paketin. Tänään ihmettelin koko päivän kun oli sellainen vetämätön olo mutta asia selvisi kotona - olin laittanut vahingossa "sunnuntai" sukat jalkaanItse ostin tänään kymmenen paria sukkia ja seitsemät bokserit. Jostain halpahallista, olisikohan ollut Tokmanni.