Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

oldez

Well-known member
Niin, aivan.
*fap fap fap*
Tosin mulla ei ole varaa noihin Omegan lisävarusteisiin. Nahkaranneke on 250 euroa, mutta vaatii luonnollisesti vielä erillisen soljen à 380e. NATO-ranneke on sentään. kohtuulliset 190 euroa.

Hartsa76

Well-known member
En tiennytkään että joku vielä käyttää noin vanhanaikaisia ja epäluotettavia ratkaisuja ns. "ajan" toteamiseen. Tuollaiset rannekellot vain ruokkii epätäsmällisiä enakkoluuloja siitä, että "aika" olisi jotenkin yksinkertaistettavissa ja sille olisi olemassa jotain yksikköjä.
Jossain tuolla kauempana AJ ei edes tajua mitä me höpötetään ja pitää meitä kaikkia täysin hulluina. TÄYSIN HULLUINA, MA SANON! Paitsi minua, koska olenhan älyn ja viisauden ja nokkeluuden ja seksin Ayrton Senna.
Sinä taidat käyttää rannekelloa samasta syystä kuin miljonäärit ja miljardöörit, eli statussymbolina ja asusteena.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
3:n istuttava nahkasohva, 6:n hengen keittiönpöytä, iittalan astioita ja sisustustikkaat. Ihanan kallis vapaapäivä.

Sijainti
Oslo
Kyllä on pariutuminen todella pitkällä. Nyt varovasti!
Matto on onneksi jo valmiiksi hankittuna:

Siustin tänään oikein isolla vaivalla.

Jo useiden vuosien ajan on pohdinnassani ollut hankkiutua eroon äidin kuolinpesästä kantamastani matosta joka on olohuoneen maton virkaa hoitanut. Toistakymmmentä vuotta vanha matto vähintään. Varmaan kyllä enemmänkin.

Vaan herranjumala sata euroa matosta. Kuka semmoisia summia alkaa makselemaan? Olen aina katsellut ohi mennessä kun on jossain rättikaupassa olemaan alennusmyyntejä, että josko. Vaan ei koskaan.

Tänään kuitenkin tilaisuus tarjottiin ja se käytettiin. Taloyhtiön varastotiloihin oli jätetty käytävälle aivan hyvä rullalle kääritty musta karvamatto. Jumalauta. Nyt on ja nyt lähtee. Kyllä kelpaa! On hyvä ja hyvä on. Karvamatto.
*

jjv

Arschloch
Munamankelit ja mopot on helposti myytävissä, jos löytyy vaikka joku ihana kehto tois puolt Suomee...

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
E-Musikgruppe Lux Ohr: Live at Roadburn 2014 -tupla-LP ja E-Musikgruppe Lux Ohr: Tonwald -kasetti

Nightwish: Imaginaerum Tour Edition ja Ismo Leikola - Hyvä keikka ja helvetisti extroja -dvd

jjv

Arschloch
Oon sen verran saanu elämäin polulla kalsareita ja sukkia lahjaks että vasta nyt piti ekan kerran ite ostaa. Vaatekauppojen valikoimista päätellen 10% maailman väestöstä on aikuisia miehiä. Suurin osa pelkkää muijarättiä, H&M:aukasta löytyi pieni äijänurkkaus mut kalsarit ainoastaan boxereita. Lopulta löysin tasoiseni junttihalpamarketin.

2x t-paita, 3x sukkapari, 3x kalsarit ja kuitti 13.40€ Bratislavan Kikistä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Itse ostin tänään kymmenen paria sukkia ja seitsemät bokserit. Jostain halpahallista, olisikohan ollut Tokmanni.

Örfil

Guest
Itse ostin tänään kymmenen paria sukkia ja seitsemät bokserit. Jostain halpahallista, olisikohan ollut Tokmanni.
Ole tarkkana sukkien kanssa: ostin sellaisen viikonpäiväsukka -paketin. Tänään ihmettelin koko päivän kun oli sellainen vetämätön olo mutta asia selvisi kotona - olin laittanut vahingossa "sunnuntai" sukat jalkaan :eek:
En ollut huomannut lukea tekstiä sukan pohjasta.