Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sarjakuvaa ja äänitteitä.

Fingerporit 1 ja 2
Fingerpori%201%20ja%202%20ostos_zpsdnovbvin.jpg

Circle: Rautatie ja Edgar Allan Poe - Punainen kuolema, jälkimmäinen kirjaston poistoista ilmaiseksi
Circle%20ja%20Poe%20ostos_zpsbbbd81ra.jpg

Sarjakuvaa ja äänitteitä.

Äänikirja ei oikein sovellu meikäläiselle. Yhden olen ostanut uteliaisuuttani, Legioonalainen Peters (12 CD-LEVYÄ). Pertti Sveholm luki kyllä kirjan kontekstin mukaisella miehekkäällä äänenpainolla. Vaan kun autossa sitä kuunteli niin ne kiekot olivat vähän siellä sun täällä kun niitä vaihteli soittimeen.

Äänikirjat cd-muodossa ovat kyllä exit markkinoilta. Kirjastokin antaa niitä jo ilmaiseksi?

Äänikirja ei oikein sovellu meikäläiselle. Yhden olen ostanut uteliaisuuttani, Legioonalainen Peters (12 CD-LEVYÄ). Pertti Sveholm luki kyllä kirjan kontekstin mukaisella miehekkäällä äänenpainolla. Vaan kun autossa sitä kuunteli niin ne kiekot olivat vähän siellä sun täällä kun niitä vaihteli soittimeen.

Äänikirjat cd-muodossa ovat kyllä exit markkinoilta. Kirjastokin antaa niitä jo ilmaiseksi?
Juu, ilmaiseksi antoivat. Olen joskus lainannut kirjastosta "Rakkaudella Hynynen" -äänikirjan ja poltellut siitä kopiot autokuuntelua varten. Toimii ihan hyvin kun on lyhyitä juttuja ja kirjoittajan itsensä lukemia.

Juu, ilmaiseksi antoivat. Olen joskus lainannut kirjastosta "Rakkaudella Hynynen" -äänikirjan ja poltellut siitä kopiot autokuuntelua varten. Toimii ihan hyvin kun on lyhyitä juttuja ja kirjoittajan itsensä lukemia.

Eikä puolivälin jälkeen enää edes tarvitse kuunnella kun se vähäkin sanottava on jo alkupuolikkaalla sanottu.

CM Storm Devastator näppis+hiiri:
23-129-030-TS

Creative Muvo 10 bluetooth-kajari:
pdt_21995.png.ashx

Oli muutenkin arvokas päivä. 250e meni yhteensä kun laskee vaateostokset mukaan.

Tuettiinpa Tampereen alueen yrityksiä.

PS. olisi voinut olla vieläkin arvokkaampi kun kävin rengasliikkeistä kysymässä tarjouksia. Toistaiseksi Jämsästä halvin tarjous laaturenkaista.

CM Storm Devastator näppis+hiiri:
23-129-030-TS

Creative Muvo 10 bluetooth-kajari:
pdt_21995.png.ashx

Oli muutenkin arvokas päivä. 250e meni yhteensä kun laskee vaateostokset mukaan.

Tuettiinpa Tampereen alueen yrityksiä.

PS. olisi voinut olla vieläkin arvokkaampi kun kävin rengasliikkeistä kysymässä tarjouksia. Toistaiseksi Jämsästä halvin tarjous laaturenkaista.

Niin...

Bose QC25:t tuli hankittua, vähän arvokkaat eikä äänikään hintaluokan paras ole, mutta onhan toi noise cancelling ihan ykkönen noissa.
Kollegan luureja testannut töissä ja mukavasti saa "omaa rauhaa" näillä toimistossakin.....
Talvella reissuun, saa sitten lentokoneessakin testata :)

Empä ole kapitalistia tänään ponsoroinnu.

Paitti Suonenjoen Trustivapaalla ostin sänpylän ja kahvin aamusella. En käynyt päivällä etes syömässä, vaan söin voikkareita myymälän taukotilassa. Oli kauppias hommannut sinne voikkaritarvikkeet.