Makkonen
Guest
:wall::wall::wall:Oispa taas parivuode. Oispa oispa oispa.
:wall::wall::wall:Oispa taas parivuode. Oispa oispa oispa.
Eipäs jätetä mitään sattuman varaan taaskaan lain.Only one small twinbed. And please remove the soffa from the room. Thank you!
Hyvä Tossu jos on neutraali askel ja päkiäjuoksija.Puoleen hintaan ostin Adidas Adios Boostit.
Eikös Zäkillä ollut nuo? Entäs Kädenvääntökädellä? Oliko Adiokset?
Ahaa.Hyvä Tossu olla alla
Riget on kanssa aika mahtavuutta. Vaikka kesken jääkin. Yksi hienoimpia (ja hitaimpia) näkemiäni takaa-ajokohtauksia löytyy siitä.Hoksasin tuossa päivänä eräänä, että mulla ei ole hyllyssäin ensimmäistäkään Lars von Trierin leffaa. Yhtenä isona syynä siihen on dogma 95, joka mun silmissäni oli kutakuinkin "Me teemme tekotaiteellista paskaa" -julistus, ja jonkinlainen tapa alleviivata sitä, että tässä ollaan nyt vähän hienompaa taidetta tekemässä. Moinen julistaminen on kyllä omiaan työntämään mut pois tollasen taiteen luota, mutta nyttemmin ajattelin antaa ohjaajalle mahdollisuuden, ja täten laitoin just tilaten kaks leffaansa. Antichrist ja Nymphomaniac. Jälkimmäisestä vaivaiset 4 tuntia kestävä, lyhyt versio. En tiedä onko sitä pitkää edes saatavilla vielä, mutta enköhän tuollakin pärjää.
Kyllä. Tehty pohjolan karuihin oloihin.Suojus näyttää olevan nastallista mallia.
Olethan itse Kahjulan poro!Kyllä. Tehty pohjolan karuihin oloihin.
No hyvä on. Mutta vain yksi hellä raiskaus per ilta.Eipäs jätetä mitään sattuman varaan taaskaan lain.
:frown:Olethan itse Kahjulan poro!
Näin. Loput sitten rajusti.No hyvä on. Mutta vain yksi hellä raiskaus per ilta.
Näyttäis olevan juu. Keitähän noi muut mahtaa olla?Captain Jack Sparrow selkeästi mukana.
No noi symbolit... Hitto kun tulee mieleen South Park ja jakso The Simpsons already did it. Vaan tässä tapauksessa tietenkin Led Zeppelin.Aural Hypnox Shopista tekemäni tilaus saapui tänään.
:ahem:No noi symbolit... Hitto kun tulee mieleen South Park ja jakso The Simpsons already did it. Vaan tässä tapauksessa tietenkin Led Zeppelin.