JPP
as Quo as possible
Joo siis mulla ei ole vielä ihan varmaa, että olenko vapaa lähtemään silloin. Mutta jos olen, niin lähden.Näemme siis siellä silloin.
Takakontissa tulee levysoitin, radio ja kasettidekki ja sekä Duran Duranin vinyyli.
Joo siis mulla ei ole vielä ihan varmaa, että olenko vapaa lähtemään silloin. Mutta jos olen, niin lähden.Näemme siis siellä silloin.
Takakontissa tulee levysoitin, radio ja kasettidekki ja sekä Duran Duranin vinyyli.
Ok.Sovitaan alustavasti näin.
Jotenkin aika söde toi kirveshiiri. Ja haulikkopupu ja talikko... ööh, mikä elikko lieneekään.Kateltavaa tilasin, ettei tule aika pitkäks sitten kun on aikaa:
On joo.Ok.
Jotenkin aika söde toi kirveshiiri. Ja haulikkopupu ja talikko... ööh, mikä elikko lieneekään.
Aiemmin raportoimasi Rogue River -leffan "Suitably disturbing" on myös kivan epäsuhtainen sanapari.On joo.
Ja noi kansien lainatut kommentit on noissa NV-leffoissa aika huikeita.
Esimerkiks toi "Hyvällä tavalla todella kammottava" on jotenkin hienosti sanottu. Varsinkin noi -llä, -lla, lla -päätteiset sanat peräkkäin. Ja "Goottisen koukuttava" on ainakin itselleni uusi termi. Ei sitten mitään hajua, millainen on goottisen koukuttava, ja miten se eroaa ihan tavallisesti koukuttavasta. Ja se on sentään suomalaisesta tekstistä lainattu, eikä pelkkä hölmö suomennos, niinkuin useimmat noista.
NYT OIKEESTI!Lie...olen omistanut.
Lie olen omistanut lain.NYT OIKEESTI!
Komp! Alennuskoodin jälkeen jäi maksettavaa 110,85 eeroa.Kengät
Värinä tietysti Cognac/Whisky
Virtapiuha maksaakin sitten omaisuuksia?Laajakaistaliittymän kylkiäisenä tuli tommonen:
Virtanappi ja kaikki. Bailu meininki!
Oli tuossa lodjussa piuhojakin erinäinen määrä.Virtapiuha maksaakin sitten omaisuuksia?
Minä sinulle ison ja juovikkaan näytän!Teki mieli kommentoida että laite on kuin Hippu Kylbergin perse: iso ja juovikas.
Mutta en sitten viitsinyt.
Tahdon uskoa että tästä on nyt kyse?Minä sinulle ison ja juovikkaan näytän!