FO110K
Banned
Se Himmelihän olis nimen omaan ollut se saksalainenHienoa! Onks se se neljän tonnin himmeli?
Se Himmelihän olis nimen omaan ollut se saksalainenHienoa! Onks se se neljän tonnin himmeli?
Yksi touhutonni tähän tarvittiin vain! Hyvä Suomi, Hyvä Turku!Hienoa! Onks se se neljän tonnin himmeli?
Tuo 4x4 on sopimaton tarkoituksiini. Mutta onko näillä siis oikeasti maahantuoja Suomessa? Edes Turussa...?Tilasinpa tuossa 16uudentoista neliömetrin laajuisen aurinkovarjon offseason hinnoin.
Rahat matkaa tällä kertaa Turkuun, ei saksaan.
Eikös Mersulla ollut mainos että "Mercedes-Benzissä puukin on aitoa puuta, kun se mm. Volvossa on muovia."Olin noista puupaneeleista tunnistavinani.
Oioi! Kitaroiden kuningas! Pirunsarvi! Angus Young!Sitten haluaisin ostaa Gibson SG:n, tunne on vahva ja ennakoi suurella todennäköisyydellä rahanmenoa :thumbdown
Meinaat ruveta oman elämäsi sinkkukouvoksi, kun kissankin hommasit? ...tai mistä minä tiedän onko siellä nurkissasi joku intenseatmbjkampaamomuija.Hiivaa, sokeria ja maltaita.
Kotikaljan tekoa meinasin treenata.Meinaat ruveta oman elämäsi sinkkukouvoksi, kun kissankin hommasit? ...tai mistä minä tiedän onko siellä nurkissasi joku intenseatmbjkampaamomuija.
Moisella vehkeellä kun sohottaa kirkkaalle taivaalle hellepäivänä, niin voi saada näytölle kovia pakkaslukemia!:eek!: On siellä avaruudessa niin kylmä. Liiteristäkö ostit?Runebergintorttujen hakureissulla haksahdin puolittaiseen heräteostokseen eli lämpötilanmittaus kojeeseen (tänään tuli tartsaan siellä...).
Saapi syynätä nyt talon nurkat oikein mittalaitteen kera ja tarkistella mistä lämpö karkaa pihalle.
Sinänsä harmi, huomasin jälkikäteen, että sillä voi mitata + lämpötiloja vain 220 asteeseen saakka ja naanuunia varten olis tarvittu aina 400 asteeseen saakka mittaava vehjes.
Voihan tuon vielä kyllä palauttaa jos tulee katumapäälle...
Ainakin jatkossa kun se töllö oppii Pyryfin katselutavat.55 tuumaa? Sen verran miehekkäästi töllöllä kokoa että tunnen peniskateuden orastavan sielussain. Varmaan paremmat ohjelmatki ku mulla.