FW08
Registered User of Talent
Pitäskö tietää kuka on Armin Van Buuren?
Ei.Pitäskö tietää kuka on Armin Van Buuren?
Hyvä muuten, mutta kävin jo googlaamassa. *poraa reikää kalloon*
Tiesin toki. Ei kyllä avautunut menestyksensä salaisuus, vaikka jotain vähän samantyyppistä kreisipailausta tuleekin välillä kuunneltua.Pitäskö tietää kuka on Armin Van Buuren?
No mutta kyllähän siitä 65,50€ maksais.Olihan se etevä jätkä painamaan play Macbookistaan.
Lukeeko sun lipussa "nobody"?Ehk olis pitäny ostaa vip liput koska:
Kävin kattoon. Paska leffa.
No sehän oli just tämä.Mikä firma se olikaan, josta Pöhkis lattialamppunsa tilasi?
Maksaaks tolla vankilakartanon 1kk vuokran?
Mähän oon asunu kohta vuoden omistuskämpässä.Maksaaks tolla vankilakartanon 1kk vuokran?
No tiettyFollo onkin selkeästi vain kateellinen forumin virallisen bossin asumisjärjestelyistä.
Ei sillä, että uskoisin alkujaankaan noita Jonin juttuja.
YepYepMähän oon asunu kohta vuoden omistuskämpässä.
Meinasin just kommentoida, että joku meidänkin kämpät aina omistaa. Paitsi Alpun, koska sen "kämppä" sillan alla pahvilaatikossa ei täytä kämpän kriteereitä.Kuten lienen joskus aiemminkin Jonin vastaavanlaiseen bullshittiin kommentoinut: mäkin olen koko ikäni asunut omistusasunnossa, joskin omistaja on aina ollut joku muu kuin minä.
Omistatko kämppäsi itse. Jos, omistat, niin ostitko käteisellä vai lainalla? Jos lainalla, niin paljonko lyhennät kuukaudessa?Mähän oon asunu kohta vuoden omistuskämpässä.