Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Varmaan puoli vuotta kun viimeksi olin ostanut monipakkauksen alkoholia. 18 III Sandelsia riittänee ihan hyvin.

YpvanJN.jpg

Vihdoin sain tuonkin hankittua. Netissähän tuokin on pyörinyt, tiedetään, vaan enpä ole viitsinyt ladata, kun tiesin että se on ostoslistalla joka tapauksessa. Vaikuttaa ihan toimivalta setiltä, jolla on aikansa ja paikkansa, vaikka tiesin jo etukäteen ettei tää niin kovin kovaan käyttöön tule. Aihepiiri on kuitenkin niin lähellä sydäntäin, että tällaiselle kokoelmalle on paikkansa mun hyllyssäin, vaikka en ikinä sitä kuuntelis.

Ja katseltavaa hyllyyn (itselleni jo tätä päivää):

R10JuKn.jpg

HEGPdiX.jpg

IyQDooi.jpg

Ostin tänään hiomapaperia eri karkeuksia välillä 40-180 ja purukumia.

Blues Section: Blues Section ja Cromagnon: Cave Rock
hyel.jpg

Toi jälkimmäinen yhtye onkin aika mielenkiintoinen tapaus. Levy on tehty vuonna 1969 ja musiikista tulee mieleen lähinnä black metal ja industrial. Ja tuo siis paljon ennen kuin kyseiset genret olivat edes pilkahdus Cronosin tai Genesis P Orridgen silmäkulmassa.

Kas, mennyt ohi tämä. Selvästi on kirkkoa ja kekkeripaikkaa hankinnassa. Onnitellaan lisää kun ajankohta koittaa :)

Saako kysyä että mikä se pvm on tai ainakin viikonloppu? Olettehan tsekannut ettei mene päällekkäin KKWCS tai F1 kisojen kanssa :D

Kesän pippaloihin hieman lisämenoja tullut hankittua:

...vielä olis "muutama" asia hankkimatta.... :D

Kas, mennyt ohi tämä. Selvästi on kirkkoa ja kekkeripaikkaa hankinnassa. Onnitellaan lisää kun ajankohta koittaa :)

Saako kysyä että mikä se pvm on tai ainakin viikonloppu? Olettehan tsekannut ettei mene päällekkäin KKWCS tai F1 kisojen kanssa :D
Viikko ennen Lavintoa on kaikki varattuna :)
Ja joo parempi onnitella sitten vasta kun on tosiaan aamenet saatu :)

ltdh3Te.jpg

Jotain 90-luvun kokoelmaansa lukuunottamatta ainoa Hectorin levy, jonka olen ikinä ostanut. Ja tämänkin ostin tietenkin vain Helismaan takia.
Suomalaisista iskelmä-pop-rock-mikälie -artisteista Hectorin tuotanto on ehkä laajuus ja arvostus huomioon ottaen kaikkein vähiten mun makuuni. Ehkäpä "vika" on kuuntelijassakin osin. Ei ole hirveämmin ollut tilaisuuksia perehtyä tuotantoonsa kunnolla, mutta toisaalta ei ole kovinkaan paljoa kiinnostanutkaan. Lisäks vielä kun henkilö biisien takana ei kiinnosta juurikaan, niin eipä ole ollut mitään sellaista varsinaista syytä perehtyä tekemisiinsä.
Aion kuitenkin musiikilliseen tuotantoons' perehtyä paremmin elämäni aikana.

Super Duper Alice Cooper dokumentti, kirja, t-paita ja juliste johon saan nimen ennakkotilattu. Tulee joskus alkukesästä.

4b5d9daf8333cdc1a9a1adfe697bfbff

Status
Ei avoinna uusille viesteille.