Örfil
Guest
Sehän on hiekkatietä Sorvankylästä Tottijärventielle, onko nyt uudessa autossa kiveniskemiä
Haittaaks se?Sehän on hiekkatietä Sorvankylästä Tottijärventielle, onko nyt uudessa autossa kiveniskemiä
Jättitorvi taas on Rainier.Tottijärvi on mesta paikka.
Näinhän tuo tosiasiassa on :ahem:Tie on aika hyvin "tilsaantunut" tiivispintaiseksi etenkin ajourien kohdalta, melkein kuin asfaltilla köröttelisi.
Ei paljon sora lokareissa ropise.
Minä kävin HD:lla hämeenlinnassa ja takas. Ihan pikitietä pitkin. Matkakuume laski siihen malliin että pölyä tai ei, ni tolla pelillä en enää ikinä aja yli 30km yhteen soittoon.Joo, mä en ole ajanut sitä tietä mp:llä lain, koska aijaijai, tulee pölyä!
Molemmissa kuvissa sellaiset ärsyttävät "pakko kävellä viälä tonne" -mutkat. Saattais olla paikka, ei näy kiristyykö.Sorviksen rallipätkää.
Kirjoitetaanko muuten "kanava" kirjakielellä "kanva"?Jovensuvuhun pitäs sano jotta tuota lähätöö. Tai tarkemmin sanottuna Konotiolahadelle. Ja sano, oekeen hotolellissa yöppyy matakalla, sano ottijatuota sano. Kahtelemassa sano ottijatuota lapsuuden kesämaisemija Kuurnassa, sano. Ja mahtollisesti isoisän sitä aiemmassa työ/asuinpaikassa, Jakokosken kanavalla.
Mun mielestä kyllä. Sehän on vastaava sana kuin esim. "lehtevä", "lihava" yms. Kirjakielessä lehtvä, lihva ja kanva.Kirjoitetaanko muuten "kanava" kirjakielellä "kanva"?
No sit minkin :ahem:Mun mielestä kyllä. Sehän on vastaava sana kuin esim. "lehtevä", "lihava" yms. Kirjakielessä lehtvä, lihva ja kanva.
Birtavarre ja Kvesmanes taisivat olla rantatien äärilaidat missä käytiin.Vedäs vähän tråmssaa näytiksi myös!
Olitteko pitkällä Norjan puolella?