Matkani Suomen mm-ralliin 2014

Late

Peugeot 205 T16
THaluan turbo ujeltavan KUNNOLLA ja rock'n roll meininkiä. Kun auto käynnistyy niin sen pitäisi herättää kaikkien huomio 500 metrin alueella. Se on markkinointia.
Eipä Audi S1 ollu ääntä yhtään enempää kuin nyky vehkeissäkään kun hesassa pyörivät. Toki äänen sävy erilainen mutta paljon lähempänä wrc on b-ryhmää kuin tämän vuoden f1 ja viimevuosi.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Eipä Audi S1 ollu ääntä yhtään enempää kuin nyky vehkeissäkään kun hesassa pyörivät. Toki äänen sävy erilainen mutta paljon lähempänä wrc on b-ryhmää kuin tämän vuoden f1 ja viimevuosi.
Audissa on omanlaisensa ominaissoundi, mutta eihän se mitenkään järkyttävän kova se meteli ole. B-ryhmäläisistä mitä itse olen livenä nähnyt, oikeasti kova meteli on ollut MG Metrossa, ja se siitä syystä ettei ole turboa leikkaamassa tiettyjä taajuuksia.

Viimeksi muokattu:

Late

Peugeot 205 T16
En löydä enää mistää linkkä Radio Keski-Suomen streamiin jotta vois kuunnella autossa matkalla jyväskylään. Pitäis ladata joku ohjelma mutta eipäs keski-suomee ole ja toisekseen mulla on tälläinen susi paska N9 meego käyttiksellä mihin ei saa mitää. Jotenkin kyllä kuuntelin 2012 tolla kännykällä. Jotenkin ärsyttää miten vaikeeta on puhelimilla ja tableteilla mitää tehä kun pitää joka hommaan olla joku sovellus, mitkä ei kuitenkaan sitten toimi.

JoneZi

User
En löydä enää mistää linkkä Radio Keski-Suomen streamiin jotta vois kuunnella autossa matkalla jyväskylään. Pitäis ladata joku ohjelma mutta eipäs keski-suomee ole ja toisekseen mulla on tälläinen susi paska N9 meego käyttiksellä mihin ei saa mitää. Jotenkin kyllä kuuntelin 2012 tolla kännykällä. Jotenkin ärsyttää miten vaikeeta on puhelimilla ja tableteilla mitää tehä kun pitää joka hommaan olla joku sovellus, mitkä ei kuitenkaan sitten toimi.
Areena käyttää flashia, jota puhelimet ei tue. Äppsillä toimii ainakin mulla android-luurissa ylen radiot hyvin.

e: No meegolle ei näytä näitä appseja olevankaan?

Viimeksi muokattu:

Late

Peugeot 205 T16
Meegossa ei toimi enään mikään vanha sovellus. Nyt kun kokeilin niin suostu aukasee radion, Meegossa kun toimii flash. Täytynee kaivella jostain Lumia 800, josko sillä pärjäilis. Pitänee vissii hommata kohta joku kunnollinen Android.

skvi

Well-known member
Toimisiko tämä?

http://yleuni-f.akamaihd.net/i/yleliveradiohd_12@113889/master.m3u8