Troy McLure sanoi:
Webslave pyhällä ristiretkellään seksinorjien puolesta. Paina, paina!!
Heh. Ei tässä olla kuin suvaitsevaisuuden puolestapuhuja. Tähän ikään on tullut selväksi, että meitä on joka lähtöön, eikä kaikki itselle vieras ole tuomittavaa.
Tutkimuksien mukaan nykynuoriso on keskimääräisesti konservativisempaa kuin aiemmat sukupolvet, joten se, ettei täällä(kään) Mosleyn vapaa-ajan aktiviteetteja ymmärretä ei erityisesti yllätä. Eihän siinä muita ole loukattu kuin Mosleyn vaimoa, jos tämä on ollut asiasta tietämätön.
Muut "asianosaiset" tahot ovat moralisteja vain oman julkisuuskuvansa takia, vaikkei Maxin yksityiselämä siihen mitenkään liitykään. Media kuitenkin aiheuttaa sen, että se muka liittyy. Vaikka ymmärränkin, että media toimii nykyään niin, sen ei tarvitse olla mielestäni hyväksyttävää. Vielä hälyttävämpää on se, että jotkut oikeasti näyttävät uskovan siihen, että niin pitää ajatella.
(Sivumennen sanottuna nimimerkkini juontaa edellisestä työpaikastani, jossa silloinen pomoni esitteli minut firman uudeksi "orjaksi". Hän tietenkin oli asiakkaidemme sivustojen webmaster, joten luontevasti minä sitten olin webslave. Nykyisin olen pikemmin webmasterin roolissa, mutta en näe mielekkääksi vaihtaa kymmenen vuotta kestänyttä webbinimeäni.)