Mclaren jäi kiinni teollisuusvakoilusta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Doubtful

Banned
V12 sanoi:
Se on kyllä aivan sama onko giganen vai meganen yhteys jos serveri ei pysty dataa tarjoamaan.

Reilu-Ronilla puntti tutisee!
Tiedoksi sulle, että mun 24mbit yhteydellä ei ole mitään ongelmia avata sportti.com sivusto. Sivusto aukee noin 2s, joten ei voi olla mistään serveristä kiinni.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Doubtful sanoi:
Tiedoksi sulle, että mun 24mbit yhteydellä ei ole mitään ongelmia avata sportti.com sivusto. Sivusto aukee noin 2s, joten ei voi olla mistään serveristä kiinni.
mun modeemilla se aukee sekunnissa, joten turha tuostakaa vouhottaa..

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
-Teme- sanoi:
Näyttää todella hilpeältä ja rennolta tilaisuudelta...
En löyä tuosta kuvasta Ferrarin, McLarenin tai FIA:n edustajia. Onko kyseessä siis medialle tarkoitettu sali, vai enkä vain näe tuttuja tyyppejä..
Vai onko kuva jostain hevon`sonnasta..

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
.

- "Olen varma siitä, että tänään oikeus toteutuu", Ecclestone sanoi.
No se on hyvä jos oikeus toteutuu aivan varmasti. Sittenhän kaikkien osapuolten pitäisi olla tyytyväisiä oikeudenmukaiseen lopputulokseen.
Tuollainen lause osoittaa kyllä melkoista luottamusta systeemin erehtymättömyyttä kohtaan :D
Itse en ihan noin luottavainen olisi.

.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Doubtful sanoi:
Vitut. Mulla on 4 meganen ja nyt odotellaan ko viidettä minuuttia... Luin siis sillä aikaa tämän topicin viimeisen sivun... Ja kas kun tämä sivusto ja kaikki muut tulee ihan normaalisti. Eli ongelma jossain muualla kuin 17 ihmisen DSL:ssä...

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Oberfeldwebel sanoi:
mun modeemilla se aukee sekunnissa, joten turha tuostakaa vouhottaa..
Ei kai tässä porukalla ole muutakaan tekemistä päätöstä jännittäessä. Jos nyt tapojeni vastaisesti jatkan tätä offtopiccia, niin kyllä se tökkii mullakin tuo Sportti.com. Kaikki muut sivut aukevat nopsaan, mutta tuo nyt vaan jumittelee. Ehkäpä klikkejä sataa koko ajan sinne - kun ihmiset tosiaan odottavat uutisia.

Ronttu

Well-known member
Onks jännää?

Saa nähädä mitä tapahtuu ku istunto venyy. Voi venyy aika pitkäkski.

-Teme-

Vormulaattori
Sijainti
F1-fanikatsomo
Oberfeldwebel sanoi:
En löyä tuosta kuvasta Ferrarin, McLarenin tai FIA:n edustajia. Onko kyseessä siis medialle tarkoitettu sali, vai enkä vain näe tuttuja tyyppejä..
Vai onko kuva jostain hevon`sonnasta..
Löytyypi F1.comin galleriasivulta FIA World Motor Sport Council hearing, Paris
Jos oikein tarkkaan katsoo ja käyttää mielikuvitusta niin pöydän oikealta puolelta tyhjän paikan vieressä saattaa bongata Max Mosleyn :doubtful:

Viimeksi muokattu:

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Doubtful sanoi:

Selvä kiitos. Tuli nimittäin selväks et "sul" on nopee yhteys.
Mene jauhamaan siitä jolekkin nörtti palstalle.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Doubtful sanoi:
Vaiha nopeempaan!
Se on ihan sama, onko meganen vai 24 meganen yhteys, kun perusnettisivuja selailee. Ne on muut syyt, jotka vaikuttaa sivujen aukeamisvauhtiin(Kone, selain, omat muut laitteistot jne.) Sit on tietty eri asia, jos sivulla sattuu olemaan paljon kuvia. Mutta niitä nopeita yhteyksiä tarvitaan nopeaan tiedostojen lataamiseen, eikä mihinkään nettiselailuun.

Itsellä on 8M, käytännössä 7M, ja ihan huippua on:p

Sportti.com vaan tökkii välillä. Turun sanomien kanssa on kans vähän väliä ongelmia, vaikka duunissa on ainaski 100-meganen yhteys.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
MaranelloRed sanoi:
Selvä kiitos. Tuli nimittäin selväks et "sul" on nopee yhteys.
Mene jauhamaan siitä jolekkin nörtti palstalle.
10/10 meganen ei meinaa riittää :p..viiveet 5s luokkaa

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Muuten, mitä eroa on kirjeellä ja kirjelmällä. En voi sietää tuota saakelin "kirjelmä"-termiä. :mad_old:

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Banaani sanoi:
No voi vittu. Roni eroaa ja talli välttyy sanktioilta, ei näin FIA. :thumbfh:
Ja sitten vuoden päästä äijä kuitenkin uutisoi että viime (tämä) kausi olisi ollut kuitenkin hänen viimeinen kautensa Fykkösissä :jaska:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Doubtful sanoi:
Heh, niinkuin se servu olisi koko ajan jotenkin stabiili. :eek:

Yritätkö tosissaan väittää, että sportin sivut aukeaa normilaajakaistalla 1000-kertaa hitaammin kuin sulla ihan vaan yhteysnopeuden takia. :eek:

Mulla on täällä töissä 10 kertaa nopeampi yhteys kuin sulla, mutta eipä vaan sportin sivu aukea millään, että menepä nyt itseesi.

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
PaiTaVei: tääki sivusto on ollu aikamoisissa tukoksissa, esim sillonku julkastii Kimin Verrari soppa, joten kohtaku uutinen julkastaa tänne ni sitte tuskin ihan yhtä nopeesti tänne pääsee ku normaalishti:eek:

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
Banaani sanoi:
No voi vittu. Roni eroaa ja talli välttyy sanktioilta, ei näin FIA. :thumbfh:
Missäs kohtaa tuossa nyt niin sanotaan? Onhan siitäkin huhuttu että Schumi ostaisi Toro Rosson ja hyppäisi itse toisen auton puikkoihin, vaan mahtaakohan olla toteutumassa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.