Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaanClarke sanoi:
Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaanClarke sanoi:
kc4197 sanoi:Itse en tuuleta niinkään Kimin mahdollisen maailmanmestaruuden puolesta, vaan oikeudenmukaisuuden puolesta.
On se hyvä että Kimi vaihtoi ajoissa 2007 voittajatalliin.
KIMI ON MAAILMANMESTARI 2007! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ensireaktio, joka oli enemmänkin liioiteltua vahingoniloa siitä, että paha saa palkkansa.Formulanomi sanoi:
Nämä eivät siteeranneet, sanoivat vaan, että "reportedly". Kai siellä nyt toimittajia on muualtakin kuin Autosportista?!Rusina sanoi:Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaan
Miten se Kimi mestaruuden voisi voittaa sillä että McLaren hylätään? Brasiliassa varmaan tuulettavat Massan mestariksi.Zaikom sanoi:Tänään varmistuu Kimi Räikkösen maailmanmestaruus :ahem:
Ainoa kisa mitä Bernie ei laittanut kalenteriin.Ronzo sanoi:Sama se mikä päätös on, Pariisin GP on ollut jännittävin tapahtuma tänä vuonna :alppu:
Epäilenpä ettei FIA niin tyhmä ole että pelkät sakot antas. Kattos jos McLada voittaa mestaruuden se saa tuon sakko summan moninkertasena takas. Se ei ois mikään rangaistus.Vice sanoi:Sakkoja sieltä kuitenki vain tulee
Ferrarin kannattajankin täytyy kieltämättä hieman ihmetellä. Radallahan nämä pitäisi ratkoa eikä kabineitessä. Ei tässä Ferrarikaan voita vaan kaikki kärsii. Silti jos on huijattu pitää rangaista, muuten tämä urheilu voidaan oikeastaan lopettaa.Formulanomi sanoi:
jep, kieltämättä eikä tämän seuraamisesta tarvi maksaa 22€/kkRonzo sanoi:Sama se mikä päätös on, Pariisin GP on ollut jännittävin tapahtuma tänä vuonna :alppu:
Mä seuraan ainakin sen toivossa, että suomalaiset pärjää ja olen tyytyväinen jos Kimin ja Heikin mahdollisuudet taistella mestaruudesta tänä ja seuraavana vuotena paranevat.FO110K sanoi:Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope:
Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Sama! Olisin ollut surullinen jos Ferrari olisi suljettu ulos Schumin siellä vielä ajaessa. Ei tässä juuri voittajia ole.FO110K sanoi:Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope: Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Itse pääasiassa olen kuitenkin kiinnostunut F1:stä, ja tulen seuraamaan (vaikka miten sitten käykin) niin sarjaa jatkossakin...
Silti en näe mitään juhlimisen aihetta siinä että McLarenin kaltainen team heitettäisiin kahdeksi kaudeksi ulos sarjasta....
IMHO....