Mclaren jäi kiinni teollisuusvakoilusta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ronzo

Sir
Sama se mikä päätös on, Pariisin GP on ollut jännittävin tapahtuma tänä vuonna :alppu:

FO110K

Banned
Jos on tapahtunut väärinkäyttöä McLarenin toimesta ja se on toteen näytetty, niin rangaistus pitää saada ja kärsiä, mutta minään hyvänä asiana en pidä lajille sitä että noinkin suuri talli/valmistaja nakataan sarjasta ulos kahdeksi vuodeksi, siksi en niin toivo edes käyvän.

Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope:
Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Itse pääasiassa olen kuitenkin kiinnostunut F1:stä, ja tulen seuraamaan (vaikka miten sitten käykin) niin sarjaa jatkossakin...
Silti en näe mitään juhlimisen aihetta siinä että McLarenin kaltainen team heitettäisiin kahdeksi kaudeksi ulos sarjasta....

IMHO....

Clarke

The Knights Who Say Ni
Sijainti
Hyvinkää
Rusina sanoi:
Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaan
Nämä eivät siteeranneet, sanoivat vaan, että "reportedly". Kai siellä nyt toimittajia on muualtakin kuin Autosportista?!

Edit: Peruuttivat uutisensa sitten nekin.

Viimeksi muokattu:

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
Sitten alkaa myös Renaultilla tuska kasvaa:

lähde

The Swiss newspaper Blick said the case centred around the departure of an engineer to Renault, who allegedly took with him three disks of detailed information about McLaren's cooling and electronic systems.

Salzburger Nachrichten has now named the defector as former McLaren design engineer Phil Mackereth.

The Austrian newspaper also said Ron Dennis obtained in Monza from Flavio Briatore "a written confession" that this year's Renault R27 incorporates unauthorised intellectual property belonging to McLaren.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Zaikom sanoi:
Tänään varmistuu Kimi Räikkösen maailmanmestaruus :ahem:
Miten se Kimi mestaruuden voisi voittaa sillä että McLaren hylätään? Brasiliassa varmaan tuulettavat Massan mestariksi.

Ajatelkaas nyt miten sopivaan paikkaan Massan keskeytys tuli.

EDIT: ja odotellaan nyt sitä virallista päätöstä, olisi ikävää jos lopulta ei rangaista ja tällainen uutisankka onkin jo tavoittanut monen F1-fanin.

Viimeksi muokattu:

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
Formulanomi sanoi:
Ferrarin kannattajankin täytyy kieltämättä hieman ihmetellä. Radallahan nämä pitäisi ratkoa eikä kabineitessä. Ei tässä Ferrarikaan voita vaan kaikki kärsii. Silti jos on huijattu pitää rangaista, muuten tämä urheilu voidaan oikeastaan lopettaa.

FO110K

Banned
Ronzo sanoi:
Sama se mikä päätös on, Pariisin GP on ollut jännittävin tapahtuma tänä vuonna :alppu:
jep, kieltämättä eikä tämän seuraamisesta tarvi maksaa 22€/kk :D

Tomppa

Well-known member
http://www.autosport.com/news/report.php/id/62312

Clarification: WMSC yet to decide on verdict

The World Motor Sport Council has yet to agree on a final verdict, despite our earlier newsflash suggesting otherwise.

Sources have told autosport.com one of the options currently reviewed is to exclude McLaren from both the 2007 and 2008 championship - in line with the World Motor Sport Council's decision in July.

However the FIA said no decision has yet been made, although a verdict is expected imminently.

F1 Ferrari

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Siis täällä on iso ruuhka... Toivottavasti tulee pisterangaistus mutta ei sulkemista...

Palmu

Well-known member
Sijainti
http://www.julkkikset.fi/forum/
FO110K sanoi:
Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope:
Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Mä seuraan ainakin sen toivossa, että suomalaiset pärjää ja olen tyytyväinen jos Kimin ja Heikin mahdollisuudet taistella mestaruudesta tänä ja seuraavana vuotena paranevat.

patriot

Foorumin senaattori
FO110K sanoi:
Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope: Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Itse pääasiassa olen kuitenkin kiinnostunut F1:stä, ja tulen seuraamaan (vaikka miten sitten käykin) niin sarjaa jatkossakin...
Silti en näe mitään juhlimisen aihetta siinä että McLarenin kaltainen team heitettäisiin kahdeksi kaudeksi ulos sarjasta....

IMHO....
Sama! Olisin ollut surullinen jos Ferrari olisi suljettu ulos Schumin siellä vielä ajaessa. Ei tässä juuri voittajia ole.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.