Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaanClarke sanoi:
Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaanClarke sanoi:
kc4197 sanoi:Itse en tuuleta niinkään Kimin mahdollisen maailmanmestaruuden puolesta, vaan oikeudenmukaisuuden puolesta.
On se hyvä että Kimi vaihtoi ajoissa 2007 voittajatalliin.
KIMI ON MAAILMANMESTARI 2007! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Formulanomi sanoi:
Rusina sanoi:Samako tuo kun kaikki siteeraavat Autosporttia, joka poisti tuon jutun jo. eli lähtöruuduissa ollaan
Miten se Kimi mestaruuden voisi voittaa sillä että McLaren hylätään? Brasiliassa varmaan tuulettavat Massan mestariksi.Zaikom sanoi:Tänään varmistuu Kimi Räikkösen maailmanmestaruus :ahem:
Ronzo sanoi:Sama se mikä päätös on, Pariisin GP on ollut jännittävin tapahtuma tänä vuonna :alppu:
Vice sanoi:Sakkoja sieltä kuitenki vain tulee
Formulanomi sanoi:
jep, kieltämättä eikä tämän seuraamisesta tarvi maksaa 22€/kkRonzo sanoi:Sama se mikä päätös on, Pariisin GP on ollut jännittävin tapahtuma tänä vuonna :alppu:
FO110K sanoi:Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope:
Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Sama! Olisin ollut surullinen jos Ferrari olisi suljettu ulos Schumin siellä vielä ajaessa. Ei tässä juuri voittajia ole.FO110K sanoi:Henk. kohtt. pakko sanoa että olen pettynyt useaan foorumin hahmoon, moni on jo juhlinut kuin viimeistä päivää sitä viimesintä 2v. banniuutista :nope: Ollaanko formuloita seuraamassa vain jonkun tallin/kuskin takia, vai lajin takia?
Itse pääasiassa olen kuitenkin kiinnostunut F1:stä, ja tulen seuraamaan (vaikka miten sitten käykin) niin sarjaa jatkossakin...
Silti en näe mitään juhlimisen aihetta siinä että McLarenin kaltainen team heitettäisiin kahdeksi kaudeksi ulos sarjasta....
IMHO....