McLaren kaudella 2013

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

CCMK

Well-known member
Se olisi sitten viimeinen paikka tallille saada edes se yksi podium talteen. Muussa tapauksessa kausi on huonoin sitten kauden 1980 ja sekin vuosi oli yksi painajainen.

Googlahoo

Well-known member
Vodafonen vetäytyminen ilmeisesti varmistui, onko seuraajasta tietoa? Vuosi sitten oltiin tuomassa vielä Telmexiä nimisponsoriksi Checon kyytipojaksi, mutta nyt niin ei (tietenkään) varmaan käy. Itse en osaa heittää mitään, mites muut?

Kaimann

Well-known member
Sijainti
Karigasniemi
Vodafonen vetäytyminen ilmeisesti varmistui, onko seuraajasta tietoa? Vuosi sitten oltiin tuomassa vielä Telmexiä nimisponsoriksi Checon kyytipojaksi, mutta nyt niin ei (tietenkään) varmaan käy. Itse en osaa heittää mitään, mites muut?
Magnussenin myötä carlsberg :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

butt0n1

Well-known member
Sijainti
Lahti
Gilletteä on jo pitkään huhuttu Mclarenin uudeksi sponssaksi, mutta kieltämättä kuulostaa hieman oudolta pääsponsoriksi :D Autosportin forumeilla Samsung on pyörinyt nyt myös uusimpana ehdokkaana.

CCMK

Well-known member
McLaren koki sitten aallonpohjansa tällä kaudella pitkästä aikaa, mutta siitäkin huolimatta tallilla on aina ollut se tietty kyky nousta huonollakin kaudella aina pikkuhiljaa pohjalta kohti pintaa.

Nyt oli molemmilta kuljettajilta myös hyvä kilpailu. Toivottavasti ensi kaudella suoritukset olisivat tallilla tätä kautta paremmat ja ainakin voitottomuus katkaistaisiin lyhyeen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.