Joo, molemmissa on ainakin vasemmalla puolella 2 rengasta ja molemmissa on takaspoileri. Pakko olla samasta muotista.Coni sanoi:McLaren ja Ferrari näyttävät aivan saman auton eri kehitysversiolta noin muodoiltaan. Vai osaako joku expert kumota tämän näkemyksen?
Sekunti mikä? Tässä vaiheessa vasta tsekataan mäkin elektroniikat ja miltä näyttää Kovis sopeutuvan siihen. Ajoista voidaan puhua enemmin sitten ehkäpä Helmikuussa.Device sanoi:Huhhuh.... Melkeen sekunnin Delarosan ajasta. Tää kausi on menetetty,
Ja saa se taipuakin. Se ei vain saa taipua mittauksessa yli 5 mm.Osse sanoi:Varmasti taipuu jonkun verran tuokin pitkillä suorilla.
Kovin veren maku suussa ei ilmeisesti menty, koska jäätiin aika paljon rataennätyksestä, joka on 1:15.650 (Michael Schumacher, Ferrari, 2004).äxä sanoi:Kovalainen completed a total distance of 128km with a best time of 1:20.559.
De la Rosa covered 177km and posted a fastest laps of 1:19.655 near the end of the test. The Spaniard was also pleased with his day's work and with the new car's initial performance.
Etusiiven keskiosa, joka tekee mutkan lähemmäksi maata/rataa. Samanlainen "lippa" näkyisi McLarenin keulallakin jos tausta ei olisi musta.zUsT sanoi:Ei tsiisus!!! Mikä ihmeen lippa Ferrarin etusiiven alla roikkuu.....Ettei taas oltas sääntöjen hengen, hengettömällä puolella Jos taas on jotain "pohjalevy" shittiä ja Kimi menettää puolikautta kun korjataan lailliseksi niin....prk!!
Ei se TC:n poistuminen noin paljon vaikuta. Veikkaan, että noista McLarenin lukemista tiputetaan helposti ainakin pari sekuntia, jahka kevään testit etenee. Schumin kierrosennätys jäänee kuitenkin voimaan.Astraali sanoi:Ei tietenkään menty ja ottaisin huomioon myös tc vs. no-tc eli 2004 TC oli joka autossa, nyt se on kielletty.
Yhtä paljon kuin Ferrarin höylätIceManFani sanoi:Edelleenkin mietin, miten paljon tuo oikeastaan rikkookaan sääntöjä...
Aivan. Yleisestihän on puhuttu, että TC:n poistuminen ei vaikuta autojen nopeuteen juuri lainkaan, vaan ainoastaan lisää kisassa nähtävien virheiden mahdollisuutta. Ja miten se voisikaan vaikuttaa, koska TC:hän on vain estänyt pyörien sutimisen, asian minkä parhaat kuskit pystyvät melko hyvin hanskaamaan perstuntumaltakin.WebSlave sanoi:Ei se TC:n poistuminen noin paljon vaikuta.
Jaa, että mitkä höylät?azai sanoi:Yhtä paljon kuin Ferrarin höylät
Mun mielestä se näyttää edelleen aika hiton rumalta. Saa nähdä ehtiikö silmä tottua moiseen ennen kuin joku keksii jotain vielä kamalampaa. Viime kaudella olikin jo jotain ehdokkaita, mutta eivät tainneet päästä kilpailuihin asti mokomat rumilushärpäkkeet.IceManFani sanoi:EDIT: Toisaalta, munkin täytyy hyväksyä tuo McLarenin silta systeemi, ku Ferrarikaan ei siitä valittanu...
Ja miksei myös harjoituksissa ja aika-ajoissa. Keskimääräiset kierrosajat huononevat pikkuvirheiden (ja isompien) takia, mutta huippukierrokset tulevat muun kehityksen myötä pikku hiljaa olemaan jopa parempia kuin ilman TC:tä. 2004-tasolle ei ehkä ehditä ennen kuin tulee lisää aerodynamiikkarajoituksia.Trone sanoi:Aivan. Yleisestihän on puhuttu, että TC:n poistuminen ei vaikuta autojen nopeuteen juuri lainkaan, vaan ainoastaan lisää kisassa nähtävien virheiden mahdollisuutta. Ja miten se voisikaan vaikuttaa, koska TC:hän on vain estänyt pyörien sutimisen, asian minkä parhaat kuskit pystyvät melko hyvin hanskaamaan perstuntumaltakin.
Rumahan se tietenkin on. Toivoa sopii, että se kielletään samassa yhteydessä kuin muutkin härpäkkeet. Ainakin suunniteltu etusiiven dimensioiden pienentäminen saattaa "tappaa" moiset viritelmät.JPP sanoi:Mun mielestä se näyttää edelleen aika hiton rumalta.