Mclarenin kehumis- ja haukkumistopikki

  • Viestiketjun aloittaja Nick
  • Aloituspäivämäärä

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
312T4 sanoi:
Voi teitä ressukoita; kyllä te kaiken osaatte kääntää McLarenin eduksi- onnittelut siitä:D
Tairat olla se ressukka joka hakee naistentansseissa miehiä:wink: vrt. vastaava ferrari 'toikin' kirjoitukseni?!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
En erityisemmin välitä viineistä, mutta McLaren Silver Lake Limited Edition oli hyvää!

Edit: Viinin nimen kirjoitusasu korjattu
 
Viimeksi muokattu:

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Nasu sanoi:
Tairat olla se ressukka joka hakee naistentansseissa miehiä:wink: vrt. vastaava ferrari 'toikin' kirjoitukseni?!
Mitkä ihmeen naistentanssit??? Naiset tanssii keskenäänkö? Miten tämä liittyy formuloihin? Voisitko selittää ystävällisesti! Kiitos:confused:
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
312T4 sanoi:
Mitkä ihmeen naistentanssit??? Naiset tanssii keskenäänkö? Miten tämä liittyy formuloihin? Voisitko selittää ystävällisesti! Kiitos:confused:
Tuolla vastaavassa ferrarin haukkumis topicissa kuvasin suomalaisia ferrari faneja näin;'Mielestäni se että kannustaa nykyään suomalaisena ferraria on aivan sama kuin sellainen mies joka hakee itse 'naisten tansseissa'(eli haluaa tehdä ns. päätöksen itse menemällä vastavirtaan). Taas hän joka kannattaa ferraria ja MS:ää on sellainen mies joka hakee toista miestä naisten tansseissa:ahem: eiks jeh?'
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Nasu sanoi:
Tuolla vastaavassa ferrarin haukkumis topicissa kuvasin suomalaisia ferrari faneja näin;'Mielestäni se että kannustaa nykyään suomalaisena ferraria on aivan sama kuin sellainen mies joka hakee itse 'naisten tansseissa'(eli haluaa tehdä ns. päätöksen itse menemällä vastavirtaan). Taas hän joka kannattaa ferraria ja MS:ää on sellainen mies joka hakee toista miestä naisten tansseissa:ahem: eiks jeh?'
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi!:thumbup:
Voipa se näin ollakkin!
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ayrton, Mika, Kimi..
Sinä aikana kun olen fykkösiä aktiivisesti seurannut ei ole vuotta ollut välissä jolloin joku näistä suosikeistani ei olisi Mäkkärillä kurvaillut.

Ei muuta, jatkakaa!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
McLaren on tyylikkäin! McLaren on menestynein talli jos otetaan huomioon kauanko se on ollut sarjassa. McLaren on legenda!:thumbup: Nomi valitti, että tallilla on tapana tupeksia. Tilastot ovat eri mieltä!:p Nomi kehotti myös Kimiä poistumaan McLarenilta kauden alussa. Mutta mitä. Nyt ainut talli jolla on asiaa Ferrarin vauhtiin, on McLaren!;)
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
patriot sanoi:
McLaren on tyylikkäin! McLaren on menestynein talli jos otetaan huomioon kauanko se on ollut sarjassa. McLaren on legenda!:thumbup: Nomi valitti, että tallilla on tapana tupeksia. Tilastot ovat eri mieltä!:p Nomi kehotti myös Kimiä poistumaan McLarenilta kauden alussa. Mutta mitä. Nyt ainut talli jolla on asiaa Ferrarin vauhtiin, on McLaren!;)
Mykistävää tekstiä! Tässähän melkein jo hetken uskoin McLarenin olevan sittenkin se paras talli:D :thumbup:
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Mclaren on yllämainittujen lisäksi myös siksi loistava talli että kyseisessä tallissa ovat ajaneet lähes kaikki aikansa huiput!

Kuten Senna, Prost, Häkkinen, Fittipaldi, Hunt, Keke, Lauda ja nyt vielä Kimi ;)
 
Ylös