Siis nyt!:ahem: ja unohdin, että se on myös paras! :ahem:312T4 sanoi:Niin oli vielä kymmenen vuotta sitten aika lähellä sitä
Siis nyt!:ahem: ja unohdin, että se on myös paras! :ahem:312T4 sanoi:Niin oli vielä kymmenen vuotta sitten aika lähellä sitä
Tairat olla se ressukka joka hakee naistentansseissa miehiä:wink: vrt. vastaava ferrari 'toikin' kirjoitukseni?!312T4 sanoi:Voi teitä ressukoita; kyllä te kaiken osaatte kääntää McLarenin eduksi- onnittelut siitä
Mitkä ihmeen naistentanssit??? Naiset tanssii keskenäänkö? Miten tämä liittyy formuloihin? Voisitko selittää ystävällisesti! KiitosNasu sanoi:Tairat olla se ressukka joka hakee naistentansseissa miehiä:wink: vrt. vastaava ferrari 'toikin' kirjoitukseni?!
OK! Kunnioitan faniuttasi :thumbup:Nick sanoi:Siis nyt!:ahem: ja unohdin, että se on myös paras! :ahem:
kiitos ja kummarus... tai siis pelkkä kiitos :thumbup:312T4 sanoi:OK! Kunnioitan faniuttasi :thumbup:
Selvä :thumbup:Sammypiru sanoi:Vanha Turkulainen sananlasku: "Ei pidä provosoitua kun provosoidaan"
PS. En asu Turussa.
Tuolla vastaavassa ferrarin haukkumis topicissa kuvasin suomalaisia ferrari faneja näin;'Mielestäni se että kannustaa nykyään suomalaisena ferraria on aivan sama kuin sellainen mies joka hakee itse 'naisten tansseissa'(eli haluaa tehdä ns. päätöksen itse menemällä vastavirtaan). Taas hän joka kannattaa ferraria ja MS:ää on sellainen mies joka hakee toista miestä naisten tansseissa:ahem: eiks jeh?'312T4 sanoi:Mitkä ihmeen naistentanssit??? Naiset tanssii keskenäänkö? Miten tämä liittyy formuloihin? Voisitko selittää ystävällisesti! Kiitos
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi!:thumbup:Nasu sanoi:Tuolla vastaavassa ferrarin haukkumis topicissa kuvasin suomalaisia ferrari faneja näin;'Mielestäni se että kannustaa nykyään suomalaisena ferraria on aivan sama kuin sellainen mies joka hakee itse 'naisten tansseissa'(eli haluaa tehdä ns. päätöksen itse menemällä vastavirtaan). Taas hän joka kannattaa ferraria ja MS:ää on sellainen mies joka hakee toista miestä naisten tansseissa:ahem: eiks jeh?'
Onneksi asia ei ole kovin vakava, tai ainakin toivon niin:thumbup:312T4 sanoi:Sinulla on oikeus mielipiteeseesi!:thumbup:
Voipa se näin ollakkin!
Aivan; ei pidä ryhtyä tosikkomaiseksi näissä jutuissa :alppu:Nasu sanoi:Onneksi asia ei ole kovin vakava, tai ainakin toivon niin:thumbup:
Aivan; Kuunnelkaa Turkulaisia :alppu:312T4 sanoi:Aivan; ei pidä ryhtyä tosikkomaiseksi näissä jutuissa :alppu:
Mclaren-Mercedes :thumbup: :thumbdownmn97 sanoi:Mclaren :thumbup: Mercedes :thumbdown
Mykistävää tekstiä! Tässähän melkein jo hetken uskoin McLarenin olevan sittenkin se paras talli :thumbup:patriot sanoi:McLaren on tyylikkäin! McLaren on menestynein talli jos otetaan huomioon kauanko se on ollut sarjassa. McLaren on legenda!:thumbup: Nomi valitti, että tallilla on tapana tupeksia. Tilastot ovat eri mieltä! Nomi kehotti myös Kimiä poistumaan McLarenilta kauden alussa. Mutta mitä. Nyt ainut talli jolla on asiaa Ferrarin vauhtiin, on McLaren!