rasva
Well-known member
- Liittynyt
- 21.7.2007
- Viestit
- 97
:alppu:Astraali sanoi:Vitut Laarenilla mitään kriisiä ole, nehän saunookin yhdessä ja puhuvatkin ilmeisesti samaa kieltä, sujuvaa paskaa :alppu:
:alppu:Astraali sanoi:Vitut Laarenilla mitään kriisiä ole, nehän saunookin yhdessä ja puhuvatkin ilmeisesti samaa kieltä, sujuvaa paskaa :alppu:
Törni sanoi:Kuskien pisteet:
01 Lewis Hamilton 80
02 Fernando Alonso 73
Tallien pisteet:
01 McLaren-Mercedes 138
Voitto viimeksi ajetussa GP:ssa. Medianäkyvyys aivan huimaa, talli on median huomion kohteena ehdoton ykkönen. Miten kukaan voisi yhdeltä tallilta enmpää vaatia?
Prostin ja Sennan tulikivenkatkuiset kamppailut lisäsivät aikanaan mielenkiintoa koko lajia kohtaan. Nyt on samaa sähköä ilmassa :thumbup:
Siis oikeesti... jos oikeesti ni pistä linkkiä kehiinTuomas_M sanoi:Hamilton menee mäkkärin mukaan Ferrarille. Ehkä. :eek!: Kimin kaveriksi, Massa lakaistaan jonnekin...
Oiskohan vähä paha, sarjan kovimmat kuskit samassa tallissa.
Mitään vielä jaettu oo...jade sanoi:Kova kilpailu ja pienet kriisit kehittävät ja parantavat kilpailukykyä. Ilman FIAN vetoomustuomioistuimen muuttavaa päätöstä molemmat maailmanmestastaruudet on jo jaettu Macille.
Alonso ja Hamilton ovat todella hyviä ja täysin tasavertaisia Kimin kanssa.
Ferrarilla on aloitettu tavanomaiset italialais sähläilyt (Massan aika-ajo, Kimin ja Massan kisataktiikat). Kimin ainoa voittotaktiikka olisi ollut Hamiltonia pitempi keskistintti. Ja mitäs Ferrari tekee? Pistää juuri päinvastaisesti lyhyen stintin. Hyvää yötä Ferrari.:dunno:
Jos Ferrari olisi halunnut Kimin keskistintin pitemmäksi kuin Hamiltonin, olisivat seuranneet kuinka kauan bensaletku on Hamiltonilla kiinni ja löröttänyt itse hieman pidempään, Hamiltonhan tuli hieman aiemmin varikolle.Ghost_Glove sanoi:Ja eipä Ferrari juuri voinu ku arvailla Hamin keski stintin pituutta kun yhtä aikaa tulivat varikolle. Tällä kertaa Kimin stintti jäi lyhyemmäksi.
Niin, mut jos ne siellä noin ajattelivat niin kyllä niiden olisi pitänyt älytä vaihtaa taktiikkaa.V12 sanoi:Ensimnmäinen stintti oli kyllä samalla kierroksella kun taas Hämis tuli jotain kierroksia myöhemmin seuraavassa. Ferrarilla oli ilmeisesti aikomus tehdä hieman lyhyempi varikkovisiitti ja päästä sen turvin Hämiksen edelle. Mikäli tämä olisi onnistunut olis tulos voinut olla toinen.
Ilman muuta olis pitänyt tankata hieman Hämistä enemmän. Ongelma oli vaan siinä, että tultiin varikolle samaan aikaan, eikä toisen bensamäärästä ollut tietoa. Hamiltonille laitettiin niin paljon bensaa, että oltiin varmoja, ettei Ferrari laita enempää. Ferrari ei olisi voinut laittaa noin paljon kuin Hamiltonille laitettiin tai vielä enempää, sillä Hamilton oli nopea ja olisi voinut sittenkin tankata vähemmän ja ajaa horisonttiin. Se oli ihan arpapeliä, piti yrittää saada n. kaksi kierrosta enemmän bensaa kuin Hamiltonille laitettiin.V12 sanoi:Ensimnmäinen stintti oli kyllä samalla kierroksella kun taas Hämis tuli jotain kierroksia myöhemmin seuraavassa. Ferrarilla oli ilmeisesti aikomus tehdä hieman lyhyempi varikkovisiitti ja päästä sen turvin Hämiksen edelle. Mikäli tämä olisi onnistunut olis tulos voinut olla toinen.
Nää veikkaukset aina ennen kisaa menee yleensä metsään. Maikkarilla ainakin, aina ollaan tietäväisinä, että silloin tulee herra banaani sisään ja silloin tuo majava.V12 sanoi:Mulla oli kuitenkin ennen kisan alkua sellainen tutina, että Räksällä on kierros enempi bensaa. Ainakin sen dokumentin mikä siellä FIAn sivuilla on Räikkösellä oli 1 kierros enemmän polttoainetta.
Jos noin oli, niin kyllä vähän ihmettelen, että miksi ottivat Kimin samalla kierroksella sisään Hamiltonin kanssa.V12 sanoi:Mulla oli kuitenkin ennen kisan alkua sellainen tutina, että Räksällä on kierros enempi bensaa. Ainakin sen dokumentin mikä siellä FIAn sivuilla on Räikkösellä oli 1 kierros enemmän polttoainetta.
Make, kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. :ahem:Make79 sanoi:CV:hen liitteeksi: Mulla on vahva kokemus F1-foorumilla paskan puhumisesta, ja jälkeenpäin jossittelusta!
En tiedä miten formuloiden tankkauslaitteisto toimii, mutta arvaan, että niihin pitää etukäteen ladata/asettaa se määrä löpöä mitä autoon halutaan laittaa ja se solahtaa sinne melko nopeesti. Ja siten ei välttämättä ole mahdollista, että Ferrari olisi Kimin kohdalla voinut vain pitää letkua kiinni autossa piteempään kuin Mäkkäri Hamin autossa.jps sanoi:Jos Ferrari olisi halunnut Kimin keskistintin pitemmäksi kuin Hamiltonin, olisivat seuranneet kuinka kauan bensaletku on Hamiltonilla kiinni ja löröttänyt itse hieman pidempään, Hamiltonhan tuli hieman aiemmin varikolle.
Vai näin: Alonso BMW:lle, Heidfeld McLarenille? :dunno: :dunno: Heidikinhän alunperin McLarenin miehiä (1998 testikuskina)dr petrov sanoi:alonso FERRARILLE massa MCLARENILLE