Meinaatko herätä katsomaan Australian aika-ajoja?

Aeuk

Well-known member
Ajattelin vaihteeksi jättää väliin. Ei vaan jaksa, kun viikollakin joutuu nousemaan joka aamu aikaisin. Satsaan sunnuntaiaamun heräämiseen .. ;)

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
äxä sanoi:
Parhaat systeemit olis vanha kunnon tunnin sessio, 12 kierrosta, vaikka alussa onkin odottelua.

Ja toinen sitten tämä viimekautinen yksi kerrallaan, mutta tyhjillä tankeilla mentaisiin. Siinä sitä erottuu jyvät akanoista ja on OIKEASTI selvillä kuka on nopein.

Vähän toista kun tää nykyinen saatanan kikkailu, josta kukaan ei ota selvää.
mitenkas sita kuskien paremmuutta muka tyhjilla tankeilla paremmin ratkaistaisi, eivat kai ne autot edelleenkaan ole tasavertaisia. viisas pelaa aika-ajoissa ehka hieman muita konservatiivisemmin ja korjaa potin kisassa eli silloin kun on sen aika.

Kehmu

Well-known member
On se vaan kammettava itsensä ylös ennen kuutta.

poko

Well-known member
Nukahdin ensimmäisen kierroksen alussa ja missasin aika-ajot :thumbdown :nope:

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olin laittanut kännykän soimaan 5.45 ja ilmeisesti olen sen sammuttanut sitten. Olin varma, että olin laittanut sen väärään aikaan soimaan, kun nopeasti katsoin rannekelloa herättyäni ja se näytti puoli kahdeksaa. Sitten aloin ettiä kännykkääni, jonka olin illalla jättänyt pöydälleni ja jossain sängyn allahan se oli, eli ilmeisesti oikeaan aikaan se oli soinut :doubtful: On se vaan mun kohdalla niin, että vaikkapa aamukymmeneen on paljon helpompi valvoa kuin herätä aamukuudelta.

äxä

Johtaja
Sijainti
Maranello
Ma sanoi:
mitenkas sita kuskien paremmuutta muka tyhjilla tankeilla paremmin ratkaistaisi, eivat kai ne autot edelleenkaan ole tasavertaisia. viisas pelaa aika-ajoissa ehka hieman muita konservatiivisemmin ja korjaa potin kisassa eli silloin kun on sen aika.
Niinpä, kiteytit tuossa juuri sen mitä sanoin tuossa jo aiemmin, eli aika-ajolla ei ole enää niin suurta merkitystä että siitä jaksaisi hurjasti kiinnostua. Jos FIA:n tarkoituksena oli lisätä aika-ajon kiinnostusta niin metsään mentiin pahemman kerran.

Oikeasti nopein kuski/auto yhdistelmä selviää vain sillä kun ajetaan samalla bensakuormalla, eli minimibensoilla.

Miksi ihmeessä ei siis ajeta minimibensoilla ja tallit saisivat itse päättää vapaasti aika-ajon jälkeen millä kuormalla kisaan lähdetään???

Vain tällä mallilla aika-ajossa on jotain katsomista ja lähtöpaikoillakin huomattavasti isompi merkitys.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tottakai heräsin katsomaan Australian aika-ajoja. Tosin heräsin vasta kahdeksalta, mutta menin heti ne katsomaan.

Ukyo Katayama

Well-known member
Pistin herätyskellon soimaan 6.30 jotta näin aika-ajojen ratkaisut. Ei kyllä mitään järkeä, ihan koomassa katsoin paskaa aika-ajosysteemiä. Sitten takaisin nukkumaan, mutta unirytmi meni vähän sekaisin ja näin unta että ostin neekeriltä tikettiä joillekin homofestareille :eek!: :confused:

En kyllä enää herää katsomaan aika-ajoja tuollaisiin aikoihin...mutta kisan tietysti huomenna, saas nähdä millaisia unia tulee sen jälkeen :tongue:

Insomniac

Hiekoilla
Sijainti
Nurmijärvi
Nousin 5.40 katsomaan, vaikka tänään olikin koulussa lauantaityöpäivä. Eikä muuten väsytä. :D

Ja aion kyllä kisankin katsoa, totta kai.

Zeiar

Well-known member
Sijainti
Tre
Nousen jos poika tavoilleen uskollisena herää aikaisin, muuten en.