Meksikon MM-ralli 2023

Make70

New member
Liittynyt
17.3.2023
Viestit
2
Nyt on järjestäjä hoitanut EK6:n lähtöpaikan. Monen kohan auton takalasi on kohta rikki :-o
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Kovasti liukuu Hyundai, näytti lähellä kaidekkin oleva Neuvillella. Silti vauhti ihan hyvää ainakin Kalleen verrattuna.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8488
Sijainti
Helsinki
Discoveryn puolelta katsottuna lähetys on suttuisen oloinen, vaikka kuva näkyy ja äänet kuuluu.
 

Jone77

Well-known member
Liittynyt
22.1.2022
Viestit
228
Lappi tulee kyllä komeesti, toivotaan että Hyundai ja mustat pyöreät kestää.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Nyt taitaa alkaa kokemuksen puute Emilillä näkyä sen verran hitaammin tulee.

Edit : Katsoen Solbergin vauhtia, taitaa olla sekä ettei kulje ja kokemusta puuttuu.
 

Tomboe

Well-known member
Liittynyt
15.2.2022
Viestit
183
Onko muuten tietoa miksi Emil ajaa nyt tällä vanhemmalla autolla?
 

TrulliJuna

Well-known member
Liittynyt
24.11.2013
Viestit
166
Nyt taitaa alkaa kokemuksen puute Emilillä näkyä sen verran hitaammin tulee.

Edit : Katsoen Solbergin vauhtia, taitaa olla sekä ettei kulje ja kokemusta puuttuu.
Sellainen perstuntuma, että Emilillä on ollut aina vähän haastavampaa toiset lenkit tai kun tie menee uralle.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Sellainen perstuntuma, että Emilillä on ollut aina vähän haastavampaa toiset lenkit tai kun tie menee uralle.
Voipi olla joo ja ehkä muutenkin pärjää paremmin nopeammilla pätkillä (Ehkä sellaiseen vähän turhankin suomalaiseen tapaan). Erikoinen kaveri kyllä mitä tässä nyt alkanut seuraamaan otteita, ei oikein ole tartuntapintaa kaveriin kuskina.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Voipi olla joo ja ehkä muutenkin pärjää paremmin nopeammilla pätkillä (Ehkä sellaiseen vähän turhankin suomalaiseen tapaan). Erikoinen kaveri kyllä mitä tässä nyt alkanut seuraamaan otteita, ei oikein ole tartuntapintaa kaveriin kuskina.
Pari vuotta sitten ajosuoritteita seuratessa oli fiilis et ei tästä kuskia tule, liikaa ajovirheitä yms.

Nostettava kyllä käsi virheen merkiksi ylös, nyt näyttää tilanne oikein hyvältä.
 
Ylös