Vämpylä sanoi:
On se Citroen vaan jonkinlainen autojen jumala kun neljä vuotta vanha malli on vieläkin ylivoimainen muihin nähden ja erään ranskalaisen menestys johtuu ainoastaan siitä ja hyvästä tuurista... :frank:
Ehkä kovakalloisimmatkin suomileijonariipus herrat voisi vähän raottaa niitä sinivalkoisia lippuja silmiltään. Vai onko yksinkertaisesti mahdoton ajatus että nyt olisi rallissa meneillään aikakausi jolloin Suomalainen kuski ei olekkaan se kaikkein paras? Eikö edes hyvä kakkossija kelpaa?
Noh, seuraavaksi asfalttiralli tiedossa ja taas nähdään mistä kanaa kusee ja voin sanoa ettei ainakaan suomesta.
Eiköhän useimmait ole jo myöntänyt varovaisesti, että Loeb lienee kokonaisuutena paras kuski, vaikka ylivoimaisuus on välieneistä juontunut.
Ford lienee tällä hetkellä jo vähintään yhtä nopea kuin Citikka. Suomalaiskantilta jäi nyt tosin vähän harmilliseksi, kun kumpikaan kuljettajajistamme ei jäänyt ralliin mukaan näyttämään omaansa ja Fordin nopeutta, mikä olisi riittänyt hyvin kamppailuun Loebia ja Solbergia vastaan.
Rallin kovin suoritus mennee Norjaan. Uusi Subaru ei todellakaan ole hyvä auto ja Solberg pystyi taistelemaan Loebia vastaan tasapäisesti kunnes osui kiveen ja rikkoi ohjaustehostimensa. Subarun vauhdista kertoo jotain se, että Mexicossa nopea Atkinson ei ollut juurikaan Sordoa (Citroen) nopeampi, joka ajoi ensimmäistä soraralliaan wrc-autolla.
Kataloniassa Loeb voittanee, mutta perässä tulee kaksi suomalaista Fordeilla.
No ehkä Sordo voisi haastaa podium-paikasta. Nyt on Marcuksella alla sellainen vehje, että todellinen asvalttivauhti tulee näkyviin. Loebille se tuskin Kataloniassa riittää, mutta hiukan petyn, jos Marcus ei Saksassa tai Korsikalla haasta Loebia.