Melbournen harkat

Jeeves

Well-known member
General FUp sanoi:
Tosiaan, ja kun koon vielä ottaa 256km, niin näkyy aika hyvin että pikku tauon jälkeen kyllä uutta taas pukkaisi tuon rankemmankin jälkeen. Ja se seuraava sade näyttäisi voimistuvan koko ajan..
Tosin nuo rankemmat keskukset ovat sen verran pieniä, että menevät ohi parissakymmenessä minuutissa.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
the flying finn sanoi:
Kimi kärkeen. McLarenit ja Rellut kulkevat hyvin kostealla, paremmin kuin Brisukat, jos vain saadaan ajaa kuivan kelin kumeilla :confused:
Ilmeisesti renkaiden suhteen ei tuossakaan ole pahemmin muutosta tullut. On se kumma ettei mikään tunnu muuttuvan näissä kuiva/kostea/märkä -kuvioissa.. :eek:

Felix

Well-known member
Kimi
Alonso
Montoya
Fisi
Button
Webber
Schumi
Sato
Daavid
Rubens

Siinä 10 nopeinta

the flying finn

Well-known member
Sijainti
The Bay
Se on siinä. Sitten aika-ajoja odottelemaan, nyt nukkumaan :)

1:27.297 Räikkönen
1:27.409 Alonso
1:28.256 Montoya
1:28.571 Fisichella
1:29.577 Button
1:30.299 Webber
1:30.533 M. Schumacher
1:30.554 Sato
1:30.654 Coulthard
1:30.715 Barrichello
1:31.375 Heidfeld
1:31.671 Klien
1:31.701 Trulli
1:31.736 Massa
1:34.031 Villeneuve
1:34.924 R. Schumacher
1:35.975 Albers
1:40.045 Friesacher
1:40.802 Monteiro
1:40.822 Karthikeyan (spinnasi ulos harjoituksen aikana)

edit: pistetään loputkin ajat...pläääh

Viimeksi muokattu:

Jeeves

Well-known member
the flying finn sanoi:
Se on siinä. Sitten aika-ajoja odottelemaan, nyt nukkumaan :)

1:27.297 Kimi
1:27.409 Alonso
1:28.256 JPM
1:28.571 Fisi
1:29.577 Button
1:30,299 Webber
1:30.533 M. Schumi
1:30.554 Sato
1:30.654 DC
1:30.715 Rubens
Minun puolestani aika-ajojen tulosluiska voisi näyttää vaikka tuolta. :)

the flying finn

Well-known member
Sijainti
The Bay
Jeeves sanoi:
Minun puolestani aika-ajojen tulosluiska voisi näyttää vaikka tuolta. :)
täytyy myöntää, etten mäkään hirveästi panisi tuota vastaan, vaikka tulos olisi tuollainen. Mutta vielä on monta mutkaa (kirjaimellisesti) matkassa... :doubtful: :thumbup:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Villeneuve ja Sauber näytti taas: Oli lähössä rataa kohti..kunnes huomasi jotain olevan vialla..nimittäin renkaanlämmitin oli vielä yhessä pyörässä kiinni.. :p

the flying finn

Well-known member
Sijainti
The Bay
keli tekee kyllä aika-ajoista mielenkiintoisen. Joko on märkää, kostean märkää, kosteaa tai jotain siltä väliltä, kuivaa tuskin saadaan, ainakin tutkat näyttää sateiden tulevan.
Märällä Brisukat ja Schumi/Barrichello varmaankin vie potin tänään, välikelillä Michelinit toivottavasti toimivat paremmin, eikös ne ainakin tietyissä olosuhteissa olleet viime vuonna paremmat. Samoin jos on sen verran kuivaa että voidaan ajaa kuivan kelin renkailla kostealla radalla, niin Misukat toimivat paremmin. Aika arpapeliä tää tulee olemaan ja jos erot ovat suuria ja huomenna on kuivaa, niin hyvin paljon ratkaistaan jo tänään!

Vielä kuva olosuhteista:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Toinen noista vahvemmista saderyppäistä näköjään kiertää Melbournen eteläpuolitse..vain sivuosuma tuli :p

Jeeves

Well-known member
Rusina sanoi:
Toinen noista vahvemmista saderyppäistä näköjään kiertää Melbournen eteläpuolitse..vain sivuosuma tuli :p
Joo, mutta toinen tulee suoraan kohti. Tunti vielä, ja sateiden pitäisi olla ohi. Saapa nähdä, miten rata ehtii kuivua.

T. Salama

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mitä kummaa Mustakari höpötti luistonestosta ja punaisesta valosta?

Kuulin asian vain ohimennen, mutta käsittääkseni hän väitti auton perässä olevan punaisen vilkkuvalon olevan jotenkin kytköksissä luistoneston toimimiseen. Eihän tuo voi mitenkään pitää paikkaansa, eihän? Vai olenko ihan pösilöksi heittäytynyt?

Jeeves

Well-known member
T. Salama sanoi:
Mitä kummaa Mustakari höpötti luistonestosta ja punaisesta valosta?

Kuulin asian vain ohimennen, mutta käsittääkseni hän väitti auton perässä olevan punaisen vilkkuvalon olevan jotenkin kytköksissä luistoneston toimimiseen. Eihän tuo voi mitenkään pitää paikkaansa, eihän? Vai olenko ihan pösilöksi heittäytynyt?
Mustakari on höpötellyt kyllä omiaan. Tuota valoahan käytetään silloin, kun näkyvyysolosuhteet ovat huonot, kuten sumuisella kelillä tai sateella.

Jeeves

Well-known member
bigbear sanoi:
OT: Tulee mtv:n digi ohjelmissa mitään ekstraa kuten radio keskusteluja tai jotain mitä ei anaalipuolella näy? :)
Tuskinpa. Kuvayhteyshän on ilmeisesti sama. Eroa on kait vain siinä, että mainostaukoja ei ole digipuolella.

Bombay

Well-known member
No niin. tämä on off topic mutta olen ollut matkoilla ja nyt vasta pääsen seuraamaan formuloita. Itse olen varmaan ainoa todellinen Montoya fani, mutta toivotan kaikille Kimi ja Schumi faneille hienoa F1 kautta!

Kimillä ja Mclarenilla on näköjään hyvin pullat uunissa. Yleensä minua ärsyttää sade keli, mutta nyt kosteus voi tehdä hommasata TODELLA sekavan koska uuden aika-ajo systeemin takia ei voida enää taktikoida niin kuin viime kaudella.

Jeeves

Well-known member
Bombay sanoi:
No niin. tämä on off topic mutta olen ollut matkoilla ja nyt vasta pääsen seuraamaan formuloita. Itse olen varmaan ainoa todellinen Montoya fani, mutta toivotan kaikille Kimi ja Schumi faneille hienoa F1 kautta!

Kimillä ja Mclarenilla on näköjään hyvin pullat uunissa. Yleensä minua ärsyttää sade keli, mutta nyt kosteus voi tehdä hommasata TODELLA sekavan koska uuden aika-ajo systeemin takia ei voida enää taktikoida niin kuin viime kaudella.
Tuosta sadekelistä sen verran, että jos satelliittikuvia oikein tulkitsen, yksi sadekeskus ylittää Melbournen noin 15 minuutin kuluttua aika-ajojen alkamisesta. Tämän jälkeen pitäisi olla kuivempaa.

Kaudesta tulee varmasti mielenkiintoinen. Tapahtumarikasta F1-kautta sinnekin päin. ;)

EDIT: Sen verran meni tuo ennuste pieleen, että saderintama saattaa tulla vasta aika-ajon loppuun. Perkele.

Viimeksi muokattu:

Jeeves

Well-known member
Oskari Saaren mukaan Albersin Minardin perästä nousee vesihöyryä. :D

Jeeves

Well-known member
Karthikeyanin aika kohtuullisen hyvä. :eek!: