AJ
Well-known member
Sehän itse sanoi, ettei pidä niitä minään. Siis ei yhtään minään.Samperi, huomaatteko, kuinka Mehe pitää jonkun puolueen jotain äänestäjiä ja ehdokkaita jonain tyhminä tai joinain! Veteleekö tuollainen mukamas mitä?
Sehän itse sanoi, ettei pidä niitä minään. Siis ei yhtään minään.Samperi, huomaatteko, kuinka Mehe pitää jonkun puolueen jotain äänestäjiä ja ehdokkaita jonain tyhminä tai joinain! Veteleekö tuollainen mukamas mitä?
Ihan vakuuttavalta kuulostava puolueen- ja ehdokkaan valintaprosessi.Sitten tulkitsit väärin. Äänestin nyt yhtä ystävääni, joka on Kristillisdemokraatti. Mutta mietin pitkään äänestäisinkö jotain Perussuomalaisten ehdokasta, sillä kannatan heitä. En vain jaksanut/kerennyt ottaa tarpeeksi hyvin selville mikä ehdokas olisi minulle sopiva. Ja eihän täällä heitä niin valtavasti ollutkaan. Ensi vaaleissa todennäköisesti äänestän Perussuomalaisia, koen itseni PeSuksi.
Kuinka arvioisit kaikkien äänestäjien valinneen ehdokkaansa? Kuinka iso prosessi ja vaiva se on ollut noin keskimäärin?Ihan vakuuttavalta kuulostava puolueen- ja ehdokkaan valintaprosessi.
Kuinka arvioisit kaikkien äänestäjien valinneen ehdokkaansa? Kuinka iso prosessi ja vaiva se on ollut noin keskimäärin? Goblet on sentään miettinyt asiaa ennen vaalikopille menoa.Ihan vakuuttavalta kuulostava puolueen- ja ehdokkaan valintaprosessi.
Helppo. Valitset sen mukaan oletko miettinyt asiaa etukäteen vai et.En tiedä kumpaan Jussin viestiin vastaisi. :thumbfh:
Ihan ku vaaleissa. Pitääpä heittää kolikkoa!
Niin, ja ystäväänihän äänestin siksi, että omaan samat arvot kuin hän ja haluan sellaisen Suomen kuin hän. Loppujen lopuksi KD:llä ja PS:llä ei kovin paljon eroja ole.Ihan vakuuttavalta kuulostava puolueen- ja ehdokkaan valintaprosessi.
Paras kuulemani argumentti olla äänestämättä kumpaakaan.Loppujen lopuksi KD:llä ja PS:llä ei kovin paljon eroja ole.