oldez
Well-known member
Facebookissa joku myi.Kyselevät multa mistä sais nuuskaa. En minä mikään urheilija ole. Muuta saatan toki järkätä.
Facebookissa joku myi.Kyselevät multa mistä sais nuuskaa. En minä mikään urheilija ole. Muuta saatan toki järkätä.
Kyselevät multa mistä sais nuuskaa. En minä mikään urheilija ole. Muuta saatan toki järkätä.
Nuuskaajat ovat tyhmiä. Ei ylitä uutiskynnystä.Haaparannalta. Yhdet tutut täältä ajavat noin kerran kuukaudessa tuon 700 km nuuskaa ostamaan. Omaan käyttöön ja myytäväksi.
Olisi juttu tähän liittyen. *rustaa privaa*Misikaanin repuplikaanien mielestä paras turvaverkko, minkä jumala on luonut on perhe ja siihen ei pidä valtion mennä sotkeentumaan mahdollistamalla työttömille ja muille köyhille sairasvakuutusta.
Hrachovina puhuu kuitenkin parempaa suomea kuin moni Suomessa syntynyt.Noiden 'hrachovinojen' seassa suomalaiskansallinen Junttila on niin mukava onnistujan nimi. :thumbup:
Just tuosta oli juttua puhelukaverin kanssa muutama minuutti sitten. Ja eilen muinaisen koulukaverini kanssa.Hrachovina puhuu kuitenkin parempaa suomea kuin moni Suomessa syntynyt.
Noitten kisojen taukomusiikkivalinnat on aiemminkin olleet legendaarisia. Tämän päivän ainoa biisi (soi 3-4 kertaa) oli tämä itselleni aiemmin tuntematon teos: https://www.youtube.com/watch?v=L11VcvkCXakTulipa taas nieltyä muutama tunti hiekkapölyä. Jokkiskisan varikolla makkara- ja lakukojujen vieressä oli peräkärry ja teltta jonka alla istuskeli äijä. Vieressä kyltti "ilmainen jalkahieronta". En tiedä mikä oli jutun juju (jalkafetissi?) mut yhtään asiakasta ei näkynyt.
Hämmennystä herätti myös pienlentokone joka lensi radan yläpuolelle ja pysähtyi siihen isoksi toviksi. Oli niin kova vastatuuli että se pystyi siinä leijumaan. Vaarallisen näköistä keikkumista.
"Tule sa Tallinn, autos on jo täälä."Hassua, kun kännykkään ilmestyi taas yllättäen ja pyytämättä ilmoitus, missä minun autoni on. Pitänee käydä tarkistamassa illan aikana, että onko se todella siellä.
Ehkä ei, mutta hienon kappaleen hää aikoinaan teki.Ei oo helppoo olla Mikko Alatalo.