Merkityksettömät ilmoitukset 1/2018

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Koska ne Fägiksen ja bestmanin häät olikaan?

Jokohan jänskättää?
Tiedät kyllä, ettei tähän voi vastata muuta kuin, että mahd. pian.

Ei mua häät jänskätä. Polttarit ja häämatka kyllä

Bestmani on muuten sama sälli joka läpi oman häämatkansa hoki oispa Fagerholm täällä ni vedettäis himmeät pleksit. Perinteet velvoittaa.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso

Bestmani on muuten sama sälli joka läpi oman häämatkansa hoki oispa Fagerholm täällä ni vedettäis himmeät pleksit. Perinteet velvoittaa.
Ja sitten ihmettelet, kun rouvansa ei niin sinusta perusta :D

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa

Tulta päin vaan! Hyvistä polttareista ei kunnolla edes selviä häihin. Kokemusta on. Torstaina polttarit ja lauantaina alttarille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Puolisko oli haljeta innostuksesta, kun kysyin jotta käytäisiinkö joskus katsomassa Le Mansin ajoja. "Pittää katella" oli jo aika vahva puolto.

burb

.
Saapa nähdä miten meikämandoliinon Le Mansin seuraaminen tänä vuonna onnistuu.
Siis joo, varmaan jollakin tasolla tulee seurattua, mutta ihan siihen samaan, mitä parina "hyvänä vuotena" onnistuin suorittamaan, eli että sopivassa myötäisessä lähes koko kisan läpi, ei tänä vuonna lie mahdollisuutta.
Vuosi vuodelta aina vaikeampaa tuo toipuminen. Pitäis ottaa vähintään seuraava maanantai, mielellään tiistaikin, vapaaksi. Tai koko kuukausi. Tai pari.

Archie

Well-known member
Mulla ei ole faxia.

Voit sä sanoa asian suoraankin, kuin mies miehelle. Mulla on käsilaukussa nenäliinoja ja pakastimessa lohtujätskiä, joten kyllä tässä pärjätään.
Mä avaudun nyt ihan suoraan, sulla ei ooooo faksia!!

burb

.
Vastasit sitten tosi vanhaan viestiin.
Mutta osuit kipukohtaan: mulla ei ole (edelleenkään) faxia.

Kiusallinen tilanne. En tiedä miten sä tämän asian koet, mutta mulla on oho pieru.

Archie

Well-known member
Vastasit sitten tosi vanhaan viestiin.
Mutta osuit kipukohtaan: mulla ei ole (edelleenkään) faxia.

Kiusallinen tilanne. En tiedä miten sä tämän asian koet, mutta mulla on oho pieru.
Mä en tiedä oonko ihan fiiliksissä vai en.. ku sullakaan ei oo faksia.. syvillä vesillä nyt.

jjv

Arschloch
Saapa nähdä miten meikämandoliinon Le Mansin seuraaminen tänä vuonna onnistuu.
Siis joo, varmaan jollakin tasolla tulee seurattua, mutta ihan siihen samaan, mitä parina "hyvänä vuotena" onnistuin suorittamaan, eli että sopivassa myötäisessä lähes koko kisan läpi, ei tänä vuonna lie mahdollisuutta.
Yhtenä vuonna katoin telkkarista koko kisan, kyllähän se vähän meni pakkotuijottamiseks loppuvaiheessa. Voi olla että jää vähäiseks tänä vuonna seuraaminen, jos tulee lähdettyä Ahvenistolle lauantaina tai sunnuntaina. Hiukan on motivaatiokin kateissa siihen sarjaan tänä vuonna (ja viime vuonna oli muistaakseni aika tylsä kisa). Viime viikonlopun Nürburgringin kisa oikeestaan eniten kiinnosti pitkistä kisoista ja sit kesän Spa 24h.

burb

.
... heeetkinen. Suomessa tulee kahdelta eri kanavalta suorana lähetyksenä Prinssi Harryn ja Meghan Marklen kuninkaalliset häät.

No, siinäpähän. Ei mun ole pakko katsoa. Tai valittaa. Vois kai tuon telkkarin heittää parvekkeelta tuonne noin.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
... heeetkinen. Suomessa tulee kahdelta eri kanavalta suorana lähetyksenä Prinssi Harryn ja Meghan Marklen kuninkaalliset häät.

No, siinäpähän. Ei mun ole pakko katsoa. Tai valittaa. Vois kai tuon telkkarin heittää parvekkeelta tuonne noin.
Selitykseksi tähän voisi kelvata suuren yleiömäärän tavoittelun, BBC ei ole blokannut mistään lähetystä.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Meikän häät tulee neljältä kanavalta. Normaali, ruotsinkielinen, 3D- ja teräväpiirtolähetys.

burb

.
Jotenkin pohdiskeleva fiilis... WRC:ssä pahoja kaatoja, ja motskaripuolella pahoja kaatumisia...
Onkohan moottoriurheilun huipulla menty taas liian pitkään ilman menehtymisiä, ja kuskit ottaa pikkaisen liikaa riskejä? Mälsää piirrellä piruja seinille, mutta