Merkityksettömät ilmoitukset 1/2018

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ok. Ihan aidosti asiaa ihmettelin. Oma tahtosi on, että nikkisi poistetaan, mutta silti vielä kirjoitat. Omaan päähän tämä ajatuksenkulku ei mahdu.
Voi kuule.. Jonesin (ja Moen, ja Flandersin, ja Mossen ja..) ajatuksenkulku on aina ollut, että hän saa tehdä ja sanoa ihan mitä vaan ihan kenestä vaan, mutta hänestä ei saa sanoa mitn..

Poistu johkuun toisaalle foorumille kun vielä pystyt. Oikeasti. Seriöysly.

Punakone

Banned
Jepa.. kesti meiltä kait vuosikymmenen tajuta, että tuo kynä katkaisee teränsä aina kun sitä yrittää terottaa.
Ole sie fiksumpi..
Sain yksityisviestinä uhkauksen, että olen Forumin sääntöjen vastaisesti nimitellyt. Ehkäpä uhkailija kohta täällä itsekseen kirjoittelee? Olikohan liikaa ihan asiallisesti kysyä nikin poistosta?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Sain yksityisviestinä uhkauksen, että olen Forumin sääntöjen vastaisesti nimitellyt.
:D :D

Ei voi olla totta..

Edith: Tai siis voi tietysti olla totta, tuntien nykymenon.. mutta silti.. ihme ja kumma että porukka häviää foorumilta jota muutama vuosi sitten oli jopa rahallisesti pelastamassa. No, eipä enää.. let it burn.

Viimeksi muokattu:

Punakone

Banned
En odottanutkaan..

Tervetuloa Foorumille, hei :D
No mutta mukava huomata, että säännöt ovat täällä tärkeitä. Olen nämä alle 20 viestiä kieli keskellä suuta postannut, lailla Puljujärven, mutta täytynee vielä parantaa ilmaisuani.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
No mutta mukava huomata, että säännöt ovat täällä tärkeitä. Olen nämä alle 20 viestiä kieli keskellä suuta postannut, lailla Puljujärven, mutta täytynee vielä parantaa ilmaisuani.
Ilmaisulla ole paskankaan merkitystä, että älä siitä ressaa. Katso vaan että olet moderötöörien kans samaa mieltä, niin saat olla rauhassa..

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Olenhan mä melkeen 2 viikkoa sitten irtisanoutunut ja pyytänyt nikkini sulkemista.

Mutta jatkakaa tytöt itkemistä nyt sitten Vapaalla. Ei kinosta pätkän vertaa. :D
Näin se on. Sitä odotellessa.
Näin se on. Frisbeillyn virheet johtuvat vain ihan tästä tasosta jolle kuulun.
Ei pitäis tehdä sellaista mihin ei ole tottunut.
Uhkailetko?

Kovaa tekstiä valtion virkamieheltä.
Huutonaurua saatana :D:D:D

Vittu mikä ääliö. En ihmettele, että vaimokin jätti tämän idiootin.

Olen moderoinut muutamaa palstaa, joten omaan kompetenssia sanoa, ettei missään homma toimi niin huonosti kuin täällä. Lepo.