Ei selvinnyt, kauheassa kännissä kotiinsa könysi.Mutta selvisikö mies jouluksi kotiin?
Ei selvinnyt, kauheassa kännissä kotiinsa könysi.Mutta selvisikö mies jouluksi kotiin?
Vähän niinkuin toi slogani: Anna lapsellesi raitis joulu.Ei selvinnyt, kauheassa kännissä kotiinsa könysi.
Tuo osuus ei kiinnosta lähellekään niin paljoa kuin osuus Miksi?Itse tein tässä muutama kuukausi takaperin omalle levykokoelmalle vastaavan toimenpiteen kuin Jusbaanin naapuri tehynt. Eli roskiin lähti lähes kaikki venäjältä aikanaan kannetut piraattilevyt.
SIKSI koska ei niitä ikänään tullut kuunnteltua. Aina on soimassa joko MP3 tai sitten aito levy.Tuo osuus ei kiinnosta lähellekään niin paljoa kuin osuus Miksi?
:thumbup:SIKSI koska ei niitä ikänään tullut kuunnteltua. Aina on soimassa joko MP3 tai sitten aito levy.
Toivottavasti joku onnellinen onki ne tuolta molokista ylös.
:thumbup:Hupelin mallia "Comes with Music".
b.:thumbup:
Oliko tuo merkityksetön kysymys (ja/tai/vai vastaus)?
Petyin.
Minä en ole vielä noin tehnyt. Tosin ei olisi kyllä paljoa pois heitettävääkään, kolme piraattilevyä omistan. Pulkkinen-cd, Strokes: Is This It ja Mana Mana: Complete... kaikki, itse asiassa on tuota Mana Manan levyä kaksi kappaletta ja molemmat olen saanut divarista ilmaiseksi kun olen hyllystä bongannut ja pettymyksekseni piraateiksi havainnut. Mieluummin ostaisin oikean levyn ja laitaisin hyllyyn kuin otan piraatin ilmaiseksi ja säilytän jossain muualla.Itse tein tässä muutama kuukausi takaperin omalle levykokoelmalle vastaavan toimenpiteen kuin Jusbaanin naapuri tehynt. Eli roskiin lähti lähes kaikki venäjältä aikanaan kannetut piraattilevyt.
Ei taivu.Nyt seuraa merkityksellinen merkityksetön kysymys äidinkieltä osaaville:
Taipuuko sana "artikla" muotoon "artikloja" vai "artikloita"?
Venyttele enemmän, ehkä se auttaa.Ei taivu.
Molemmat ovat oikein. Finlex.fi-sivustossa "artikloja" on suositumpi muoto (n. suhteessa 3:1).Nyt seuraa merkityksellinen merkityksetön kysymys äidinkieltä osaaville:
Taipuuko sana "artikla" muotoon "artikloja" vai "artikloita"?
Ok, iso kiitos webastolle. :alppu:Molemmat ovat oikein. Finlex.fi-sivustossa "artikloja" on suositumpi muoto (n. suhteessa 3:1).
Tänään siellä oli 40 tuumainen Samsungin televisio. Ei ulkoisia vaurioita. Ei vissiin kannata mitään korjata nykypäivänä?Nyt kiinnostais tietää mitä on tapahtunut tuossa jossain naapurustossa.
Kävin päivemmällä viemässä roskia. Meillä on kerrostalossa katoksessa sellaiset kannelliset renkailla olevat laarit, Sulojako lienevät. Avasin kannen heittääkseni roskapussin sisään ja huomasin, että laari oli puolillaan CD-levyjä!
Onko se edes rikki?Tänään siellä oli 40 tuumainen Samsungin televisio. Ei ulkoisia vaurioita. Ei vissiin kannata mitään korjata nykypäivänä?
No on.Onko se edes rikki?
Näin vois olettaa kun oli roskiksen vieressä.Onko se edes rikki?