Merkityksettömät ilmoitukset 1/2018

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mulla ei ole faxia.

Jotenkin tuntuu siltä, että arvasit faxittomuuteni, ja että ehkä et edes taida haluta haluta mua paikalle.
Voit sä sanoa asian suoraankin, kuin mies miehelle. Mulla on käsilaukussa nenäliinoja ja pakastimessa lohtujätskiä, joten kyllä tässä pärjätään.

Mulla ei ole faxia.

Jotenkin tuntuu siltä, että arvasit faxittomuuteni, ja että ehkä et edes taida haluta haluta mua paikalle.
Voit sä sanoa asian suoraankin, kuin mies miehelle. Mulla on käsilaukussa nenäliinoja ja pakastimessa lohtujätskiä, joten kyllä tässä pärjätään.
Töistä löytyy faxia, niin annat minun numeron ja voin sen (kutsun) sitten välittää sinulle :thumbup:

Töistä löytyy faxia, niin annat minun numeron ja voin sen (kutsun) sitten välittää sinulle :thumbup:

Jep, juuri noin toimimme, kiitos. Suunnitelma valmiina.
Selvästi koko yhteisö on sen ajatuksen takana, että herrasmies burb penetroituu Faggiksen häihin hellästi, mutta miehekkäästi. Joten.

Toivoisin ohjelmanumeroni "Benny Hill kännissä alasti" olevan alkuillasta, ennen kuin olen kännissä.

En mäkään kutsuis avecceja häihini. En mä sinne kyä menis itekkään.

"Kukaan ei omista kirjaimia tai juuri määrätynlaisia tapoja laittaa niitä peräkkäin, joten mitään plagiointia ei voi edes olla olemassakaan"
-Laura Huhtasaari

Juttelin eilen jämsäläisen kanssa. Melkeinhän se oli kuin ihminen. Puhui hitaasti ja vähän. Hartiat oli lysyssä niin kuin pitääkin, kannattelee sentään aika montaa ruuhkasuomalaista.